Medarbetare till Kundsupport

Medarbetare till Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Vi är Dream, vi vill vara med och skapa framgång för alla - våra kunder, medarbetare och vårt företag. Hos oss är inspiration och glädje lika viktigt som hårt slit. Vi värdesätter att arbeta tillsammans i en flexibel och inkluderande miljö, för att uppnå mål gemensamt.

Vårt mål är att erbjuda den bästa e-fulfillmentlösningen för e-handlare. Detta gör vi genom ett egenutvecklat WMS, mycket kunskap och viljan att hela tiden utvecklas. Tillväxt är i vårt DNA och något vi lever med. Nu står vi inför nästa spännande resa då vi ska skala upp än mer. Sedan 2021 är vi en del av Bring vilket bäddar för stordåd.

Vill du vara en del av vår spännande resa? Vi söker nu en ny kollega till vårt team på Kundsupport i Habo!

Om tjänsten
På avdelningen kommer du att arbeta med att hjälpa våra företagskunder på bästa sätt. Här har vi daglig kontakt med våra företagskunder via mail och telefon. Den dagliga kontakten med våra kunder kan handla om transportbokningar, generella frågor om våra partners lagerhållning och kontakt med dem inför kommande inventeringar. I tjänsten ingår att ha en daglig kommunikation med kollegor på lagret, kundansvariga och driftchefer för att kunna leverera den bästa servicen till våra företagskunder.

Övrig administration internt kan förekomma vid behov.

Om dig
Vi söker dig som brinner för service och att göra det lilla extra för att hjälpa kunden på bästa sätt.

För att lyckas i rollen behöver du vara mycket serviceminded och lösningsorienterad. Viktigt är också att du är noggrann och strukturerad vid varje ärende. Du har datavana och lätt för att lära dig nya system, du är inte heller rädd för att lyfta på luren. Vi sätter stor vikt vid personlighet och söker en positiv och flexibel medarbetare som kommer bli en viktig del av vårt team.

Du har minst 1 års erfarenhet inom liknande yrke och då gärna inom logistik. Meriterande om du har arbetat med frakt, farligt gods eller har någon typ av utbildning inom detta.

Praktisk information
Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag 08.00-17.00.
Tjänsten är på 100% med inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor kring tjänsten välkomnas på mail till elin.rubin@dreamlogistics.se. Observera att inga ansökningar tas emot via mail, enbart frågor kring tjänsten.

Sista ansökningsdag är 15 april.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DreamLogistics
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2022
  • Ansök senast: 15 april 2022

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024