Medarbetare till Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Auriga är en Payment Service Provider som hanterar betalningar i butiker och på Internet.I vårt tjänsteutbud ingår system för kortbetalningar, presentkortslösningar och Internetbetalningar för marknaden i hela Norden.Vi arbetar i samverkan med handeln och banker.Sedan den 1 oktober 2008 heter vi Auriga AB, och är ett dotterbolag till det danska bolaget PBS A/S.De senaste 10 åren har vi arbetat under namnen Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel.Auriga söker nu tre stycken nya kompetenta medarbetare till vår Kundsupport.Du ansvarar för telefonsupport till Aurigas kunder och partners kring frågor om drift och administration vid kortbetalningar stöd och support till kollegor inom Aurigas driftsorganisation.Vi vill att du är proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende utåtriktad, kan samarbeta och tycker om att ingå i en gemenskap flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och prioriteringar noggrann, strukturerad och kan arbeta mål- och resultatinriktat.Vi vänder oss till dig som har minst 3 årig gymnasial utbildning erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter samt god PC-vana goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare något skandinaviskt språk erfarenhet av kortapplikationer och teknikintresse av nätverk och kommunikation är meriterande.I din roll rapporterar du till teamledare Kundsupport.Placeringsort Nacka Strand i Stockholm.Auriga arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden.Välkommen med Din ansökan Snarast, dock senast den 19 januari 2009.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AURIGA AB
  • 3 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 2 januari 2009
  • Ansök senast: 19 januari 2009

Liknande jobb


6 september 2024

Support tekniker 2nd Line

6 september 2024