Medarbetare till kundsupport på storbank

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en medarbetare till deras supportavdelning. Vår kund, som är ett dotterbolag till en storbank, är idag marknadens ledande aktör för professionell hantering av vagnparker. Det innebär att de finansierar och hanterar allt som har att göra med ett företags administration av tjänstebilar, personalbilar och servicebilar. Kunden hjälper även företagens förare med svar på frågor de har rörande sin tjänstebil. Du kommer att arbeta i en grupp som kallas Förarsupport. I arbetsuppgifterna ingår att via telefon och mail ge support till slutkund, i detta fall bilförare. Som medarbetare inom kundsupporten kommer du att ha direktkontakt med slutkunderna, dvs. förarna. Du kommer att arbeta med att svara på frågor och ge bästa tänkbara service. Frågeställningarna kan röra i princip allt som är kopplat till bilkörning, t.ex: - hur fungerar regelverket på förarens företag - vad ska föraren göra när bilen har stannat/rutan blivit sönderslagen/bilen måste lagas etc. - frågor kring förarens fakturor, t.ex. servicefakturor - frågor kring förmånsvärde och löneavdrag - hantering av utskick, t.ex. kontrollmärken Arbetsuppgifterna är mycket varierade och styrs helt av förarnas frågor och behov. Det är högt tempo och även högt ställda kvalitetskrav. Det kommer ställas krav på att du tar mycket eget ansvar och egna initiativ. Du erbjuds i gengäld en gedigen utbildning, en arbetsmiljö med högt i tak och trevliga och positiva kollegor. Då vår kund befinner sig i en expansiv fas finns också på sikt goda utvecklingsmöjligheter! VI SÖKER DIG SOM: - är gymnasieekonom - har relevant arbetslivserfarenhet, gärna från kundservice eller annan telefonsupport Du är en utpräglad servicemänniska och gillar att tala i telefon. Du kan hålla huvudet kallt i stressiga situationer, är snabbtänkt och har ett stort tålamod och förståelse för kundens behov. Vi tror också att du har ett sinne för siffror, är analytisk och gillar att jobba med problemlösning. Eftersom du jobbar i ett team är det viktigt att du är en lagspelare som gillar att hjälpa dina kollegor. Denna tjänst kräver en kreditupplysning samt ett utdrag ur brotts- och belastningsregistret. Start: omgående Omfattning: heltid, minst 6 månader Arbetstid: 38,5 timmars arbetsvecka Plats: Stora Essingen Lön: Timbaserad månadslön Referensnummer: HT 47886 Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare. Eftersom vi tillsätter löpande vill vi därför tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan! Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker. Vi erbjuder extrajobb, konsultuppdrag och rekryteringar inom de flesta områden och branscher.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024