Arbetsbeskrivning
Drivs du av att få arbeta kundfokuserat, varierat och hjälpa våra kunder med det lilla extra? Passa på att sök tjänsten till Kundsupport i Klippan!
Om tjänstenPå avdelningen kommer du att arbeta med att hjälpa våra företagskunder på bästa sätt. Här har vi daglig kontakt med våra företagskunder via mail och telefon. Den dagliga kontakten med våra kunder kan handla om transportbokningar, generella frågor om våra partners lagerhållning och kontakt med dem inför kommande inventeringar. I tjänsten ingår att ha en daglig kommunikation med kollegor på lagret, kundansvariga och driftchefer för att kunna leverera den bästa servicen till våra företagskunder.
Om företaget
Shelfless Sverige är ett tredjepartslogistikföretag (3PL) vilket betyder att vi hanterar hela logistikflödet åt våra kunder. Vi är tidigare DreamLogistics AB men sen ca 3 år tillbaka en del av Bring och går nu under namnet Shelfless Sverige. Våra kunder är främst e-handelsföretag vilket gör att vi har höga krav på vår service. Om digVi söker dig som brinner för service och att göra det lilla extra för att hjälpa kunden på bästa sätt.
För att lyckas i rollen behöver du vara serviceminded och lösningsorienterad. Viktigt är också att du är noggrann och strukturerad vid varje ärende. Du har datavana och lätt för att lära dig nya system, du är inte heller rädd för att lyfta på luren. Du är flytande i såväl svenska som engelska i tal som skrift
Vi sätter stor vikt vid personlighet och söker en positiv och flexibel medarbetare som kommer bli en viktig del av vårt team.
Meriterande om du har erfarenhet inom liknande yrken och då gärna inom logistik. Ett extra plus om du har arbetat med frakt, farligt gods eller har någon typ av utbildning inom detta.
Praktisk informationArbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag 08.00-17.00. Placering på vår site i Klippan.Tjänsten är en visstidsanställning tillsista maj med möjlighet till förlängning. Tillträde sker enligt överenskommelse men gärna start omgående.
Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.Frågor kring tjänsten välkomnas till Elin Johansson, HR, på mail elin.johansson@bring.com eller på 073-144 80 63. Observera att inga ansökningar tas emot via mail, enbart frågor kring tjänsten.
Sista ansökningsdag är 30 november.
Vi förbehåller oss rätten att utföra bakgrundkontroller på slutkandidater. Vi har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Varmt välkommen in med din ansökan, vi ser fram emot att träffa just dig!