OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter och ansvarsområden Som medarbetare på kundsupport är Du länken mellan våra kunder och företaget i det dagliga arbetet.Du kommer att arbeta med ordermottagning, orderregistrering, leveransbevakning och att informera om eventuella leveransförseningar.Du kommer också att registera inkommande reklamationer, uppdatera prislistor i vårt affärssystem samt utföra viss offerering.Du deltar i avbyte av telefonväxel/reception.Du skall väl känna till och arbeta i överensstämmelse med företagets affärside och mål.Du ansvarar för att fastställda rutiner och instruktioner inom eget ansvarsområde efterlevs.Kvalifikationer och egenskaper Du har minst gymnasienivå men vi ser gärna att Du har någon form av vidareutbildning inom t ex försäljning och marknad.Har Du erfarenhet av MS Axapta är det en merit.Du behärskar engelska i tal och skrift, kan Du tyska är det en fördel.Du ska kunna använda MS Office.Du har en positiv inställning till utveckling, är kundorienterad, flexibel och kan ta egna initiativ.Det finns goda möjligheter till vidareutveckling inom företaget.Vill du läsa mer om företaget Trelleborg besök www.trelleborg.com Trelleborg samarbetar med Adecco i denna rekrytering och vi ber dig att ansöka via deras hemsida www.adecco.se