OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mockfjärds är Sveriges ledande fönsterbytare. Vi byter fönster enkelt, tryggt och snyggt. Med två affärsområden verkar vi både för villaägare, fastigheter och bostadsrättsföreningar. Från att vara lokala i Dalarna för tjugo år sedan, är vi idag lokala i hela landet med fönstermästare i varje stad.
Mockfjärds Fönster AB ingår i Dovista-koncernen, som är en division inom VKR-Gruppen.
Arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i vårt kundtjänstteam som informatör, med placering på huvudkontoret i Borlänge. Arbetstiderna är måndag till torsdag 8.00-16.30, fredag 8.00-15.30. Dina arbetsuppgifter är att ta hand om inkommande samtal/mail på ett positivt och tillmötesgående sätt. Du tar även emot, registrerar och hanterar inkommande ärenden. Tjänsten innebär goda chanser till vidareutveckling inom företaget.
Profil
Vi söker dig som är driven, självgående och resultatinriktad. Du är uthållig och gillar att jobba mot uppsatta mål. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i ett högt tempo och att ha telefonen som arbetsredskap. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift, då kommunikation är av största vikt för vårt servicecenter.
Avslutad godkänd gymnasieutbildning är ett krav. Tidigare erfarenheter från servicearbete är meriterande.
Anställning
Tjänsten är tillsvidare på heltid, med placeringsort på supportkontoret i Borlänge.
Frågor och ansökan
Välkommen med din ansökan senast 2020-11-30. Intervjuer sker löpande under pågående rekryteringsprocess varför vi ber dig att ansöka så snart du har möjlighet.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta sarah.ivarsson@mockfjards.se, 0241-25542
Vi har redan beslutat om vår rekryteringsprocess och annonsering, vi undanber oss därför vänligen men bestämt samtal från rekryterings- och annonseringsföretag.