OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Riksteatern är en folkrörelse som främjar och arrangerar teater,dans och annan scenkonst.Ett nätverk av 225 ideellt arbetande riksteaterföreningar arrangerar föreställningar där du bor.Dessutom är Riksteatern Sveriges största producerande teater, en turnerande nationalscen för alla.Cullbergbaletten och Södra Teatern i Stockholm är också delar av Riksteatern.70 års turnerande har gjort Riksteatern stark, spännande och världsunik.*************************************************** Riksteatern, Arrangör & Marknad söker medarbetare till Medlemsenheten Arrangör & Marknad, som i sin helhet består av ca 30 personer, ansvarar för Riksteaterns marknadskommunikation, försäljning och främjandeverksamhet samt att utveckla dialogen och samarbetet mellan de olika delarna i riksteaterorganisationen - lokalt, regionalt och nationellt.Medlemsenheten hanterar det gemensamma registret över Riksteaterns ca 38 000 medlemmar liksom medlemsvärvning och medlemskommunikation i samarbete med riksteaterföreningarna.Medlemsenheten ansvarar också för Scenpass Sverige som är namnet på Riksteaterns medlemskort och samtidigt ett samarbete med fler än 70 andra teatrar för att öka intresset för scenkonst.I arbetsuppgifterna ingår att ge service och information till medlemmar, riksteaterföreningar och samarbetspartner inom Scenpass Sverige gällande medlemskapet och förmåner kopplade till medlemskortet.Du kommer också att administrera Riksteaterns biljettförsäljning, registrera inbetalningar och hantera fakturabetalningsservice. Du bör ha en god administrativ förmåga, trivas med många sociala kontakter och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift.Du kan driva och slutföra egna projekt och samtidigt hantera arbetsuppgifter av rutinkaraktär.Vi ser helst att du har erfarenhet av medlemsregistrering eller motsvarande och att du är van att registrera i databaser.Tidigare erfarenhet av fakturahantering är meriterande.Du behärskar förstås Office-paketet, har ett ansenligt ordningssinne och är supertrevlig i telefon.Medlemsservice har telefontid måndag, tisdag, fredag kl 9.00-12.00 och onsdag, torsdag kl 14.00 -16.00. Tjänsten är ett sju månaders vikariat på heltid fr o m 1 september med ev.förlängning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Morell Hammarsten
073-063 66 85
Henrik Malmberg
08-53199136
Magnus Aspegren
08-531 992 04
Robert Broström
08-53199249
Malin Eriksson, chef kostym & rekvisita
070 637 59 33
Karin Morell Hammarsten
073 063 66 85