Medarbetare till Mios Kundservice

Arbetsbeskrivning

Mio är en ledande svensk detaljhandelskedja för möbler och heminredning som i snart 60 år har levererat inredningslösningar för hemmet. Vi finns med butiker på över 70 platser i Sverige samt på nätet med e-handel. Mio ägs av handlarna som driver sina butiker framåt utifrån Mios koncept och den lokala marknadens behov. Grunden är en stark och positiv entreprenörskultur. Vi brinner för att förgylla kundernas liv hemma med riktiga möbler och prisvärd kvalitet. Vi vill vara det spännande alternativet som inspirerar kunderna att förnya sina hem som de ska vara stolta över och trivas i.




Mio söker kundservicemedarbetare till servicekontoret i Tibro

Vi har öppet vardagar 9-19, lördagar 10-17 och söndagar 11-17


I arbetet ingår att:
• ta mot telefonsamtal och mail från Mios kunder
• att hantera frågor kopplade till försäljning av- och information om vårt sortiment & transporter
• Andra administrativa uppgifter på avdelningen samt eftermarknadsservice



Vi söker dig som är serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete.

Du är
självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär
uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga.


• Är utåtriktad och har god social förmåga
• flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
• har god datorvana och är van att ha flera bollar i luften
• har lätt för att samarbeta med andra samtidigt som du kan arbeta självständigt
• har tidigare arbetslivserfarenhet från kundservice, försäljning, reception eller motsvarande.


Tjänsten är en timanställning vid behov

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Mio Försäljning
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2020
  • Ansök senast: 31 juli 2020

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024