OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till Net1. Net1 tillhandahåller bredbandstjänster till företag och privatpersoner med Sveriges största 4G-täckning. Som kundservicemedarbetare innebär din roll att hjälpa Net1:s kunder på ett professionellt och engagerat sätt.
Dina arbetsuppgifter
Dina ansvarsområden kan variera men innebär att svara på frågor gällande bl.a.:
• Faktura
• Abonnemang
• Teknisk support
Vem är du?
Vi söker dig som tycker om att lösa problem och ser värdet i att hjälpa varje kund på bästa sätt. Du tycker om att jobba i ett högt tempo och är stresstålig. Du trivs på en arbetsplats där du får ta ansvar för dina egna arbetsuppgifter men också för att teamet som helhet ska nå sina mål. Du är målmedveten och ser försäljning som en naturlig del av kundservice. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift i både svenska och engelska. Du ser positivt på att ständigt utvecklas i yrket.
Vad erbjuder vi dig?
Workz sätter din potential i fokus och inte ditt CV. Är du rätt person så hjälper vi dig att lyckas i yrket. Vi erbjuder dig utbildning i olika steg under 12 månader, allt från renodlade serviceutbildningar, praktisk coaching i form av medlyssning till seminarium om din personliga utveckling.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Net1
Net1:s målsättning är att ge sina kunder ett mobilt bredband som når platser andra bredband inte når. Dom har Sveriges största täckning på 95% och når 99,8% av Sveriges befolkning. Net1 är en växande aktör som inte räds för förändring och utvecklas hela tiden i både kapacitet och produkterbjudande.
Hur ansöker jag?
Första steget är att registrera ditt CV och göra vårt servicetest på www.workz.se, sen hör vi av oss.
Har du frågor? Maila till personal@workz.se eller ring 08 – 22 45 22.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic