Medarbetare till Nokian Tyres kundservice

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en kundservicemedarbetare till Nokian Tyres innesäljavdelning. Rollen innebär att svara på inkommande ärende i olika kanaler, främst telefon och mail från återförsäljare.
Dina arbetsuppgifter

Tjänsten innebär att ta hand om Nokians kunder på ett servicemedvetet och målinriktat sätt, dina främsta arbetsuppgifter är:

• Ordermottagning via telefon, mail och webbshop
• Leveransbevakning/godssökning
• Administrera returer & reklamationer


Tjänsten startar i augusti och pågår året ut med chans till förlängning. Arbetstiderna är vardagar och kontoret är beläget i Rosersberg.
Vem är du?

Vi söker dig som är en problemlösare och tycker om att lära dig nya saker och nya angreppssätt. Du ska vara stresstålig och tycka om när det är ett högt tempo på arbetsplatsen. Du känner dig trygg i att använda både dator och telefon som arbetsredskap. Du ska tycka om kundkontakten och få energi av att hjälpa kunden. Du är en lagspelare som bidrar till en positiv stämning på arbetsplatsen.

Meriterande kvalifikationer är:

• Tidigare erfarenhet av serviceyrke
• God datavana och telefonvana
• Du behärskar svenska mycket väl i tal och skrift

Vad erbjuder vi dig?

Nokian Tyres organisation består av engagerade medarbetare och arbetsmiljön är öppen, dynamisk och utvecklande. Nokian har logistikcenter med lager och kontor i moderna lokaler i Rosersberg, norr om Stockholm.

Workz erbjuder dig utbildning i olika steg under 12 månader, allt från renodlade serviceutbildningar, praktisk coaching i form av medlyssning till seminarium om din personliga utveckling.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Vilka är Nokian Tyres?

Nokian Tyres är Nordens ledande däcktillverkare och den enda i världen som koncentrerar sig på tillverkning av däck för nordiska förhållanden. Företaget utvecklar och tillverkar sommar-och vinterdäck för bilar och däck för tunga fordon. Försäljning och distribution sker genom återförsäljare och kunder som har ett långvarigt samarbete med företaget.
Vilka är Workz?

Vi är ett drivet företag som specialiserat oss på bemanning inom kundservice runtom i Stor-Stockholm. För att ständigt kunna garantera våra kunder den bästa servicen är vi måna om att våra medarbetare har alla förutsättningar de behöver för att göra ett bra jobb.
Hur ansöker jag?

Första steget är att registrera ditt CV och göra vårt servicetest på www.workz.se, sen hör vi av oss.

Har du frågor? Maila till personal@workz.se eller ring 08 – 22 45 22.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 1 augusti 2017

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024