OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till Tre.
Vill du jobba med kundkontakt och samtidigt specialisera dig i hur vårt nät fungerar och är uppbyggt? Drivs du av att ge god service till våra kunder och vill vara med och bygga ett nytt arbetssätt? Vill du arbeta med felsökning där du verkligen får vända och vrida på detaljerna för att hitta den bästa lösningen? Då kan du vara vår nya kollega - nu söker vi en medarbetare till teamet!
Operation Support är avdelningen vars huvudfokus är att ta hand om våra nät- och system relaterade ärenden som kommer från våra kunder. Vårt mål som team är att varje dag leverera en snabb, professionell och genuin service till såväl våra kunder som kollegor. Vi har ett högt kundfokus och en fast övertygelse om att allt går att göra bättre. För att trivas hos oss behöver du vara en teamspelare, ha ett starkt personligt driv och som gillar att påverka. Du är duktig på att lyfta blicken samtidigt som du förstår vikten av att gå ner på detaljnivå för att utveckla lösningar.
Operation Support tillhör avdelningen Channel Support, som tillsammans stöttar stora delar av organisationen på Tre. Vi är ett gäng som har enormt roligt med varandra inom avdelningen.
Hur ser din nya roll ut?
Din uppgift är att hantera svårare kundärenden i en second-line från Kundservice och 3Butik. Hanteringen sker främst via vårt ärendehanteringssystem men även via telefonsupport internt och externt. De ärenden du hanterar är till stor del täckningsrelaterade felanmälningar, men även systemrelaterade felanmälningar av nummer, sms, utland, interna system med mera. Till din hjälp har du ett 15-tal olika system, ett nära samarbete med flera av våra interna IT-avdelningar samt möjlighet till egna ansvars- och utvecklingsområden.
Vem tror vi att du är?
• Genuint tekniskt intresse, effektiv, självgående och noggrann
• Nyfikenhet för hur våra produkter och vårt nät fungerar och är uppbyggt
• Förstår vikten av god service
• Du har förmodligen arbetat med kundservice tidigare
• God kommunikationsförmåga i skrift och tal
Vi söker en person för en tillsvidare anställning med start omgående. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan idag!
Har du några frågor är du välkommen att kontakta Jessica Persson, Team Manager - Operation Support och Admin, på jessica.persson@tre.se Observera att vi inte kan ta emot ansökningar via mail.