Medarbetare till order- och serviceavdelning!

Medarbetare till order- och serviceavdelning!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi medarbetare till ett växande bolag som säljer verktyg. Du kommer arbeta på företagets order- och serviceavdelning där du hanterar utgående och inkommande kundärenden via telefon och mail från privatpersoner och företag. Du kommer att vara behjälplig till kunderna gällande deras ordrar och leveranser. Därför är det ett stort plus om du har tidigare erfarenheter och kunskaper inom verktyg. Brinner du för god service och vill bli en del av ett litet team som hjälper människor att varje dag förverkliga sina hemmadrömmar, så har du hittat rätt!

Dina arbetsuppgifter
• Utgående och inkommande kundärenden via telefon och mail
• Leveransbesked till kund
• Kontrollera restnoteringar inkluderat kontakt med leverantör
• Uppföljning av utgångna produkter inkluderat kontakt med kund
• Kontroll och korrigering av ofullständiga ordrar
• Kontakt internt med övriga avdelningar, främst sälj, ekonomi och lager
• Krediteringar och administration av returer

Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget!
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Arbetstiden är dagtid måndag-fredag. Tillträde sker enligt överenskommelse, gärna omgående.


Din profil
Vi söker dig som:
• God administrativ vana
• Är serviceinriktad och är duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift i svenska och engelska
• Van vid att jobba strukturerat
• Är noggrann och självständig
• Trivs med att arbeta i högt tempo
• Har fullbordad gymnasieexamen

Din erfarenhet:
• Minimum 2 års arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet av kundkontakt, gärna i ett serviceyrke så som kundservice eller butik. Vi lägger också stor vikt vid personliga egenskaper!

Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett expansivt företag
• Ett företag som tänker på din fysiska arbetsmiljö
• Lön enligt kollektivavtal
• Kontorstider
• Fina kontorslokaler i Liljeholmen, nära till kommunikationer

Om företaget
Kunden är ett bygghandelsföretag på nätet där du enkelt kan handla verktyg och byggmaterial. De sitter i fina och fräscha lokaler i Liljeholmen, du tar dig enkelt dit via t.ex. buss eller tunnelbana.

Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag. Urval sker löpande!

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.



Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.



Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.



Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juli 2023
  • Ansök senast: 16 augusti 2023

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024