medarbetare till printshop på Siemens i Finspång

medarbetare till printshop på Siemens i Finspång

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Ny medarbetare till vår printshop


Teknikinformationsavdelningen har 20 drivna medarbetare som arbetar med teknikinformation för gasturbiner. Vi skapar, hanterar och levererar en stor mängd informationsprodukter till både interna och externa kunder. Vi har en fullt utrustad printshop och söker nu en medarbetare som är intresserad av ett långsiktigt uppdrag för att hantera det dagliga arbetet och driva relaterade utvecklingsinitiativ. Printshopen har en bemanning med två personer som ska dela på arbetet och jobba tillsammans. 


Uppdraget är ett löpande heltidsuppdrag med kontorstider vardagar, med eventuell möjlighet till förlängning. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Du kommer framför allt att arbeta med uppgifter som utskrift, kopiering, scanning av ritningar och bildkort, laminering mm. Du kommer även att arbeta med materialbeställningar, lagerhållning och ekonomisk balansräkning. Arbetsplatsen är i en produktionslokal med flera skrivare och det förekommer lyft av tunga kartonger med skrivarpapper.

Kvalifikationer
Du har en gymnasieutbildning och behärskar engelska i tal och skrift
Du har mycket god hand med datorer och teknisk utrustning
Du har mycket goda kunskper i Adobe Acrobat DC och MS Office
Du har goda kunskaper av dokumenthantering
Kunskaper i PLM och SAP system är meriterande
Arbetslivserfarenhet inom liknande område är meriterande

Personlighet.
Du är självgående och har lätt för att lära dig hantera nya situationer
Du är praktisk och handlingskraftig
Du är tålmodig och serviceinriktad
Du är intresserad av tekniska frågor och utmaningar som kan finnas i ett tryckeri

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
Sista ansökningsdag 2022-06-06. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 maj 2022
  • Ansök senast: 6 juni 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


28 november 2024

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024