Medarbetare till produktsupport till AD Sverige AB

Medarbetare till produktsupport till AD Sverige AB

Arbetsbeskrivning

AD Sverige AB är en svensk automotivekedja med 70-tal AD Butiker och ca 250 AD Bilverkstäder över hela Sverige. Tillsammans erbjuder AD service, reparationer, reservdelar och tillbehör till bilen av premium kvalitét. 
Vi är en organisation med massor av historia och fullt fokus på framtiden. Hos oss är kunden i centrum och vi ”älskar varje mil” av resan oavsett vart det bär av. Vi har höga ambitioner att tillsammans med hela kedjan utvecklas varje dag till att vara ett kun(d)skapsföretag i världsklass.
Hos oss finns nu möjlighet att arbeta på ett tryggt företag och vara med på en fantastisk tillväxtresa när delar av vårt supportkontor flyttar från Varberg till Jönköping där centrallagret redan finns. 
 
Din roll hos oss: 
Som produktsupport på vårt supportkontor kommer du att agera som en administrativ stöd till våra Category Managers. Genom ett strukturerat och noggrant arbetssätt säkrar du det dagliga arbetet med administrativ artikelvård och masterdata. 

Brinner du för bilar och vill arbeta i en dynamisk miljö? Är du en problemlösare och är inte rädd för utmaningar? Vi söker nu en produktsupport till vårt supportkontor i Jönköping! 
 
 
 
Arbetsuppgifter som kan förekomma är följande:
Uppdatering och underhåll av artikeldata. Du ser till att affärssystemet är aktuellt med priser, nya produkter, utgående artiklar och leverantörsinformation.
Sammanfatta information och analysera data från olika källor för att bistå Category Managers i optimering av sortimentet.
Administrativ hantering av sortiment, prisjusteringar och kampanjdata, reklamationsbevakning och inkuranshantering.
Säkerställa att produktinformationen och katalogdatan är korrekt och tillgänglig både internt och externt.
  
Vem är du?
För att trivas i denna tjänst ser vi gärna att du har god dator- och systemvana samt goda kunskaper i Excel. Tidigare erfarenhet inom ett liknande yrke är starkt meriterande. Vidare hanterar du svenska i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska och tyska. Som person är du välkomnande och öppen. Lyhördhet och hjälpsamhet är centralt i ditt arbete, och du prioriterar alltid kundens och kollegornas behov. Eftersom utmaningar och ovisshet är en del av det dagliga arbetet ser vi att du är anpassningsbar och problemlösningsorienterad. Du är en god lagspelare med förmåga att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och uppmuntrar dig att söka även om du inte uppfyller alla krav.
 
Övrigt:
Placeringsort: Stigamo
Plats: På plats
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider
Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
AD Sverige AB har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Jennie Gunnarsson på jennie.gunnarsson@onepartnergroup.se.
I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ad Sverige AB
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2024
  • Ansök senast: 10 december 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024