Medarbetare till receptionen

Arbetsbeskrivning

- ge service till våra medborgare och vara Skatteverkets ansikte utåt

Vi söker en medarbetare till receptionen i Gävle.

Ditt nya jobb

innebär att arbeta i vår reception och besvara allmänhetens frågor om personbeskattning, företagsbeskattning och folkbokföring. I ditt arbete ingår också viss handläggning av ärenden. Du kommer att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra. Vi ger dig utbildning och handledning för arbetsuppgifterna.

Vi söker dig som

- är gymnasieekonom eller har en akademisk grundkompetens med inriktning på ekonomi och/eller juridik
- har minst två års dokumenterad erfarenhet av service och kundrelaterade funktioner
- har goda kunskaper i engelska
- är väl förtrogen med datorn som arbetsredskap, gärna ECDL- körkort
- har lätt att uttrycka dig väl i tal och skrift
- vill arbeta med personlig kvalificerad service direkt till våra medborgare
- har mycket god samarbetsförmåga och servicekänsla.

Det är meriterande om du talar flera språk samt har tidigare erfarenhet inom skatte- och folkbokföringsområdet.

Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skatteverket
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 januari 2007
  • Ansök senast: 30 januari 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010