Medarbetare till receptionen, Nya Karolinska Solna

Arbetsbeskrivning

Coor Service Management letar efter en Medarbetare till receptionen, Nya Karolinska Solna.


Vill du vara med och leverera meningsfull service?


TITTA HIT!
VÅRT UPPDRAG
Nya Karolinska Solna blir ett av världens mest moderna och tekniskt avancerade sjukhus. Huvuddelarna av sjukhuset kommer att driftsättas under 2016-2018.

Coor Service Management ansvarar för samordning, utveckling och leverans av arbetsplats-, fastighets- och logistiktjänsterna på det nybyggda universitetssjukhuset. Detta innebär exempelvis receptions- och konferensservice, post- och godshantering, teknisk fastighetsförvaltning, hantering av avfall och lokalvård. Det är en omfattande serviceleverans som innefattar en mängd stödfunktioner för att sjukvårdsverksamheten ska kunna utföra sitt livsviktiga uppdrag.

För att säkerställa serviceleveransen kommer vi att anställa ytterligare 1 medarbetare till receptionen som påbörjar sin anställning under oktober 2016.


OM ROLLEN
Din anställning som medarbetare i receptionen kommer att påbörjas med att du genomgår ett antal utbildningar, lär dig avtalet och verksamhetens struktur och flöden, lär dig att hitta på sjukhuset samt aktivt medverka till att alla funktioner är redo vid driftstart. Du kommer att vara med att upprätta och testa rutiner och arbetssätt för att kunna leverera service som överträffar förväntningar när sjukhuset tar emot sin första patient!

Exempel på arbetsuppgifter efter driftstart:
- Vara lyhörd inför kundernas önskemål och synpunkter samt bidra till att utveckla Coors service avseende receptionsservice
- Administrativa uppgifter, exempelvis stötta Helpdesk eller kontraktstaben efter behov
- Hantera kritiska/plötsligt uppkomna situationer
- Ingå i en tillgänglig, kvalitativ och tillmötesgående reception
- Ta emot, hänvisa och hjälpa patienter och besökare på ett effektivt, behovsanpassat, korrekt och vänligt sätt
- Utveckla och upprätthålla en god och affärsmässig kommunikation med vården
- Hjälpa till med beställning av taxi och färdtjänst
- Hänvisa leveranser och bud till rätt plats
- Ta emot och hantera hittegods
- Lämna ut rullstolar samt ledsaga vid behov

Arbetsplatsen ligger i Solna, Stockholm.


VÅR KANDIDAT
Detta är en spännande roll för dig som har erfarenhet av serviceyrket och som trivs i en händelserik och föränderlig miljö. Du är med stor sannolikhet den första personen en besökare eller patient möter och detta gör dig till en otroligt viktig komponent i den totala serviceleveransen. När tempot är högt är du flexibel och hittar sätt att hantera varierade uppgifter samtidigt som du hela tiden levererar service i världsklass. Under din arbetsdag har du mycket kontakt med såväl patienter och besökare som med medarbetare, chefer och leverantörer, därför ser vi att du har en hög grad av samarbetsvilja, emotionell stabilitet och positiv grundattityd, samt förmåga att hantera och balansera kraven från olika intressenter.

Som medarbetare i receptionen har du mycket god förståelse för processer och flöden samt dess påverkan på serviceleveransprocessen. Du visar följsamhet och intresse fö...


Läs mer på http://hpr.to/j3917

Kontaktpersoner på detta företaget

Gruppchef Mikael Larsson
08-55396181 0730-684058
Coor Service Management

Johanna Lindstedt
08-7642532
Marcus Kahanek
011-194354

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coor Service Management Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tills vidare
  • Publicerat: 17 maj 2016

Besöksadress

Trångsundsvägen
Kalmar

Postadress

Råsundavägen 12
Stockholm, 17311

Liknande jobb


Corporate & Office Administrations Coordinator

Corporate & Office Administrations Coordinator

8 januari 2025

Receptionist Handentandvården

Receptionist Handentandvården

8 januari 2025

Receptionist - vid behov

Receptionist - vid behov

7 januari 2025