Medarbetare till Returavdelningen

Medarbetare till Returavdelningen

Arbetsbeskrivning

Om oss;
Vi på Nordic Nest håller just nu på att skapa världens bästa kundupplevelse, bygga världens mest engagerade team och driva Sveriges lönsammaste retailer. En fantastiskt rolig resa där vi varje dag arbetar hårt för att nå (och krossa) våra högt uppsatta mål - något som vi är övertygade om att vi lyckas med när vi jobbar tillsammans som team! Vi är säkra på att vår företagskultur kommer vara avgörande för om du kommer trivas hos oss. Vi är måna om våra värderingar och stolta över vårt arbetssätt, där alla medarbetare har möjlighet att fatta beslut och ta initiativ som för oss närmre våra bolagsmål. Vår arbetsmiljö präglas av högt tempo och en härlig energinivå, där vi inte sätter någon prestige eller förväntan på att allt alltid ska bli 100% korrekt, det viktigaste är att vi vågar testa och kommer framåt!
Om rollen;
Arbetsuppgifterna innebär uppackning och kontroll av varor samt registrering och mottagning i vårt affärssystem. Du kommer även få hantera återbetalningar och ha kundkontakt. I rollen arbetar du med varierade uppgifter, alla med fokus på att skapa världens bästa kundupplevelse. Vi strävar alltid efter en hög kundnöjdhet med en så lönsam tillväxt som möjligt, därför behöver du kunna hålla hög kvalitet och effektivitet i arbetet du utför. Ditt arbete sker alltid med kundens & teamets bästa i fokus, och du kan komma att arbeta med olika uppgifter inom avdelningen.
Du kommer till exempel att arbeta med;
Packa upp returer enligt våra rutiner.
Återbetala returer enligt våra rutiner.
Hantera defekta returer.
Strukturera och organisera inkomna pallar.
Arbetar med problemlösning vid svårare ärenden.
Arbetar efter avdelningens uppsatta KPI:er och ser till att de dagligen efterföljs och att vi når målen med hög kvalitet.
Ha en god kommunikation med övriga avdelningar inom bolaget för att interna processer ska fungera enligt uppsatta rutiner.
Övriga administrativa uppgifter kan tillkomma.

Om dig;
För att lyckas i rollen tror vi att duhar ett högt engagemang och en drivkraft att alltid sträva efter nöjda kunder. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du är en lagspelare som gillar att arbeta i team och i en miljö som präglas av ett högt tempo och en härlig energinivå. Du har ett strukturerat arbetssätt och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Vidare är du positiv, noggrann och har en förmåga att se hur detaljer påverkar helheten.

Välkommen hem!
Tjänsten är en deltidsanställning på 20% med goda chanser att arbeta utöver din anställningsgrad. Detta är en visstidsanställning med start omgående och sträcker sig över sommaren, för rätt person finns goda chanser till förlängt under hösten.
Placering på vårt kontor i Kalmar. Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan till oss! Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din framtida prestation än vad din dokumenterade erfarenhet gör, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. Sök senast den 3 mars! Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor kring tjänsten välkomnas dessa via mail till Sofia Heinebäck, Head of Claims & Returns, på sofia.heineback@nordicnest.com
Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Nest Kalmar
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 mars 2021
  • Ansök senast: 18 april 2021

Postadress

Stämpelvägen 3
Kalmar, 39470

Liknande jobb