OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Visma Spcs är en del av Visma koncernen som är en ledande leverantör av affärskritisk programvara för ett mer effektivt och motståndskraftigt samhälle. Genom att förenkla och automatisera arbetet för företag och organisationer i alla storlekar förbättrar vi människors vardag. Koncernen utgörs av 13 600 fantastiska kollegor i över 200 bolag. Med över 1 100 000 privata och offentliga kunder i Norden, Benelux, Central- och Östeuropa och Latinamerika och en nettoomsättning på 1 741 miljoner euro 2020, är vi fast beslutna att göra morgondagen bättre än idag.
BokaMera är en bokningstjänst Online som sedan 2013 haft ambitionen att göra hela Sverige bokningsbart. Vi arbetar med många olika branscher och några av Sveriges ledande företag. Vi är ett härligt gäng, som tror på kommunikation och på en platt ledningsstil. Sen januari 2022 ingår vi i Visma-koncernen.
Vi söker nu en ny kollega till vårt härliga gäng här i Helsingborg som brinner för kundmötet och är en stjärna på support och försäljning.
Vad innebär rollen?
Hos oss kommer du arbeta i en varierad roll med mycket kontakt med våra kunder. När våra kunder behöver hjälp och frågor kring systemet, är du där för att stötta dem att komma vidare, antingen via chatt, mejl eller telefonsamtal.
I rollen ingår också att utbilda och visa BokaMera via remote för intresserade kunder. Uppdraget innehåller en del försäljning, vilket innebär att du kommer att ta kontakt med potentiella kunder via telefon för att sälja vår produkt. Som en del av uppdraget ingår även vissa administrativa arbetsuppgifter, exempelvis fakturering.
Vem är du?
Du är en positiv person som älskar mötet med kunden. Effektivitet, hjälpsamhet och flexibilitet är egenskaper vi värdesätter. Du behöver ha ett strukturerat arbetssätt och snabbt kunna prioritera och anpassa dig till nya omständigheter.
Vi tror att du tidigare har arbetat med kundservice och kundbemötande. Vi värdesätter om du har erfarenhet av försäljning och tycker att det är en naturlig del i kundmötet. Givetvis i kombination med att du är rätt person som har passion och driv att utvecklas tillsammans med oss.
Kommunikation är viktigt i mötet med kunden och du behöver behärska svenska och engelska på god nivå, samt formulera dig väl i skrift.
Vad erbjuder vi?
Hos oss får du chansen att jobba med engagerade medarbetare i en av Nordens största tech-koncerner. Vår ambition är att skapa en arbetsplats i världsklass! Förutom ett dynamiskt arbete som aldrig blir tråkigt, kommer du få ett gäng härliga kollegor som trivs och har roligt tillsammans. Vi har ett härligt upplägg med utbildning som gör att du känner dig trygg i din nya roll.
När du trivs, växer och vill göra skillnad utvecklas vi som företag. Vi blir bättre tillsammans helt enkelt!
Intressant?
Låter det här intressant, tveka inte att skicka in din ansökan med ett uppdaterat CV och personligt brev. Sista ansökningsdag är 8 juni. Urval görs löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Startdatum kommer bli i augusti eller september beroende på vad som passar dig.
Har du frågor kring tjänsten så går det bra att kontakta Kristian Bendrén på kristian@bokamera.se eller 010 – 25 25 705
Kontaktpersoner på detta företaget
Jan Erensjö
+46 0470-706000, +46 0708-727237
Camilla Persson
0470-706000
Anna Twisk
0470-706000
Tommy Hilding
+46 0470-706000, +46 0708-286954
Maria Nickolausson
+46 0470-706000, +46 0703-777758
Anette Citron
0470-70 61 32
Anneli Olsson
+46 0470-706235
Jessica Svanberg
0470-706242
Lotta Käll Henningsson
+46 0470-706293
Peter Härder
+46 0470-706000