Medarbetare till Service, Kundtjänst OID, Kundcenter Östersund

Arbetsbeskrivning

Swedbank främjar en sund och hållbar ekonomi för de många människorna, hushållen och företagen. Vår vision är att stå för hållbar tillväxt “Beyond Financial Growth”. Som en ledande bank på hemmamarknaderna Sverige, Estland, Lettland och Litauen erbjuder vi ett brett utbud av finansiella tjänster och produkter.

Vi söker medarbetare som delar våra värderingar - öppen, enkel och omtänksam - och som vill bidra till att möjliggöra för människor, företag och samhället att växa. Om du delar den ambitionen med oss kommer du att finna många utmaningar här. I Swedbank har du möjlighet att växa, det är ditt eget driv och övertygelse som avgör hur du utvecklas.


Är du en av oss?

Vårt första och största fokus är kundnöjdhet. Vi söker dig som har stort engagemang och ett naturligt intresse för kunder och sociala relationer. Ditt uppdrag kommer vara att hjälpa våra kunder med ekonomiska frågor som främst handlar om våra produkter- och tjänster. Du gör alltid ditt yttersta för att serva våra kunder på bästa sätt och triggas av att överträffa förväntningar. Det är viktigt att du har en egen drivkraft att nå uppsatta mål inom effektivitet och försäljning. Du är öppen, glad, trygg och orädd och bemöter våra kunder professionellt. Givetvis bidrar du med gott humör och energi till både kollegor och kunder.

Vi värdesätter erfarenhet från både serviceyrken och finansbranschen.

Vi erbjuder en aktiv arbetsmiljö med många kollegor där du ingår i ett team. Du får ett nära ledarskap i form av en affärschef som coachar dig framåt för att nå dina individuella mål. Lika viktigt är ditt bidrag till teamet för gemensam framgång. Våra öppettider är vardagar mellan 8-18 och arbetstiderna är schemalagda och fördelas mellan måndag till fredag. Arbetstiderna sträcker sig mellan 7:45 till 1812.

Varför jobba hos mig? - Markus Svensson, rekryterande chef

Jag har under största delen av mitt yrkesverksamma liv jobbat inom Swedbank, närmaste dryga två åren som chef för två grupperingar inom Kundcenter. Dessförinnan jobbade jag flera år som Försäljning- och Marknadsansvarig i Telefonbanken/Kundcenter och har även flera år jobbat som rådgivare. Idag har jag förmånen att vara chef för Kundtjänst i Östersund, ett fantastiskt härligt gäng med god sammanhållning och teamkänsla - mycket på gång framåt!

Jag vill gärna att saker ska hända nu direkt och älskar att hitta nya lösningar och att effektivisera processer och arbetssätt. Hos mina medarbetare värdesätter jag personliga egenskaper som driv, engagemang och framförallt arbetsglädje. Det ska vara lätt att göra rätt och vi ska ha roligt på vägen! Jag tycker också att det är viktigt du som medarbetare både får och tar chansen att utvecklas utifrån din kompetens, erfarenhet och vilja.

Ser du möjligheter och lösningar? Vill du vara med och skapa mervärde för våra kunder? Kom och jobba med oss! Har du frågor eller funderingar om tjänsten är du välkommen att kontakta mig direkt för frågor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Svensson

Markus Svensson

Ulrika Bergman

Evelina Jämtgård

Frida Östlund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Kundcenter
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal/överenskommelse
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 12 december 2016

Besöksadress

Belonasvängen 2 B
None

Postadress

Belonasvängen 2 B
Stockholm, 11264

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024

18 november 2024