Medarbetare till Service Support på Tre

Medarbetare till Service Support på Tre

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?

Sales & Service Support är en viktig stödfunktion till Tre’s interna kanaler i organisationen. Just nu söker vi med ljus och lyckta efter en buddy till teamet! Är du vår nästa kollega?

Om din nya roll
I rollen arbetar du med att hjälpa och ge stöd till våra interna säljkanaler samt återförsäljare. Du är en möjliggörare i ditt uppdrag genom att stötta med din kunskap och service. I dina arbetsuppgifter hanterar du ärenden via telefon och mejl gällande abonnemang, kampanjer, kreditupplysningar och fakturor med mera. Du är en tillmötesgående rådgivare som hjälper våra säljare och kundansvariga att känna sig trygga i deras kundmöte. Rollen är varierande och passar dig som tycker om att jobba i en social men även administrativ roll.

Ditt viktigaste uppdrag är att vara den positiva kollegan som stöttar och ger god service som resulterar i nöjda och glada säljare som slutligen ger oss en nöjd Tre-kund! Visst låter det Trevligt?

Hur jobbar vi på Sales & Service Support?
Vi är ett gäng på 17 personer där många jobbat länge vilket är ett fint kvitto på att teamet trivs. Vi jobbar vardagar och helger på schemalagda tider. I dagsläget är det helgjobb var sjätte helg och då är det möjligt att jobba från valfri arbetsplats. Vi har team-möten varje fredag och andra roliga aktiviteter med hela gruppen varje kvartal.

Vad du kan se fram emot

• En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser, enligt Great Place to Work
• Varierande och utvecklande arbetsuppgifter
• En resa inom Tre där du lär dig nya saker varje dag
• Kvartalsbonus vid måluppfyllnad

Lite mer om dig
Vi tror att du är en person som har mycket driv och säger gärna ’ja’ till ny kunskap och nya kontakter. Du vill bli bäst på det du gör och har kunden och affären i fokus. Därtill är du en fena på att ta snabba beslut, det där med att lösa problem är ju din grej!

För att trivas i rollen är det bra att kunna analysera och prioritera relevant information eftersom du ofta behöver växla mellan olika arbetsuppgifter. Det viktigaste för oss är din prestigelöshet, vi alla är lagspelare då vi på Tre arbetar efter principen öppenhet och samarbete. I övrigt behöver du behärska svenska och engelska i tal och skrift. Har du tidigare erfarenhet av kundservice, administration eller försäljning är det ett extra plus.

I den här rekryteringen gör vi en bakgrundskontroll på våra slutkandidater, mer information kan du hitta här.

Ansökan
Låter det här som något för dig? Vi tar emot ansökningar via denna annons och flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet.

Observera att vi endast tar emot ansökningar via annonsen (ej per mejl).

Varmt välkommen till Tre!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 februari 2023
  • Ansök senast: 10 mars 2023

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024