OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HSB Stockholm är en medlemsägd organisation.Vårt uppdrag är att tillsammans med medlemmarna skapa det goda boendet.Vi utvecklar, säljer och utför förvaltnings- och skötseltjänster åt våra bostadsrättsföreningar.Företaget har ca 360 anställda och förvaltar ca 64.000 lägenheter fördelat på 420 bostadsrättsföreningar.För att förbättra tillgängligheten för medlemmar/kunder har HSB Stockholm bildat ett ServiceCenter under 2009.Målet är att ServiceCenter ska hantera minst 60 % av alla ingående samtal som tidigare har hantertas av HSB Ekonomi, HSB Medlem, HSB Förvaltning, Kundservice med flera.Arbetsuppgifter Telefonservice Utskick av blanketter och information Ärenderegistrering Hantering av e-post och fax Hantering av felanmälningar Registervård Statistik Underhålla information på Intranätet Utarbeta och underhålla lathundar, processer och mallar [ Du kommer att arbeta i ett antal stödsystem, såsom Agresso, Hambo, E-journal, Outlook, Superoffice CRM, Tellus med flera.[ Vi söker Dig som har dokumenterad arbetserfarenhet från fastighetsbranschen alternativt från någon medlemsorganisation samt är genuint intresserad av att hjälpa och ge den bästa tänkbara service till våra medlemmar och kunder.Du kommer att hantera ärenden inom alla områden.[ Du är en lagspelare som gärna delar med dig av dina kunskaper, känner engagemang i varje enskilt kundärende, är effektiv, kommunikativ, ansvarstagande och har förmåga att prioritera.[ Som person är du nyfiken, orädd och gillar nya utmaningar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anette Ekstrand
Mats Hermansson
(+46) 010-442 12 96
Jurist Gabriela Eriksson
(+46) 10-442 10 09
Jessica Runerlöv Moberg
+46 734217981
Områdeschef Linda Ekberg
(+46) 10-4421256
Chefsjurist Gabriella Eriksson
010-442 10 09
Områdeschef Erik Hickman
(+46) 010 442 11 92
Områdeschef Jonas Berglund
(+46) 10-4421496