Medarbetare till Servicecenter Stjärnköket; Sodexo Märsta

Medarbetare till Servicecenter Stjärnköket; Sodexo Märsta

Arbetsbeskrivning

När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter.


Sommarvikarie och därefter fortsatt deltidsanställning till servicecenter; Sodexo Stjärnköket i Märsta
Sodexos produktionskök i Märsta söker en medarbetare till vårt servicecenter. 

Vi tillagar och levererar ca 8000 portioner mat/dag. Våra kunder är sjukhus, äldreboenden, hemmaboende pensionärer och flyktingboenden. Vi är ca 70 medarbetare i Märsta och vi producerar mat alla dagar om året. 

Arbetsbeskrivning:

Du kommer arbeta administrativt i vårt servicecenter tillsammans med en kollega och ha kontakt med kunder, produktion och transport. Vi har telefonlinjen öppen kl. 8-16.00 varje dag som du kommer svara i. Arbetsintensiteten kan variera och plötsliga problem som behöver lösas kan uppstå. Eftersom vi har produktion året runt krävs bemanning på kontoret dagligen. 

Du kommer till exempel att:


• Svara på telefonsamtal och mail från kunder med frågor kring matbeställningar och leveranser samt eventuellt lösa problem och avvikelser kring detta
• Registrera och avregistrera kunder, lägga in och ta bort beställningar i kostdatasystemet Aivo
• Ge intern service genom utskrift av diverse underlag
• Utföra diverse övriga administrativa uppgifter bl.a. i våra kostdatasystem och Excel 

Vi söker dig som:


• Har gymnasieexamen och goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
• Sätter kunden i fokus och inser värdet av att ge högkvalitativ service
• Har lätt att samarbeta och kommunicera
• Är flexibel i sina arbetsuppgifter såväl som i sina arbetstider
• Kan arbeta i ett högt tempo och gillar att ha mycket på gång utan att kompromissa med kvaliteten
• Tar egna initiativ, får saker gjorda och har god förmåga att lösa problem
• Har god kunskap i Excel och Word
• Har arbetat praktiskt i kostdatasystemet Aivo & Matilda; det är en fördel
• Har lätt för att lära dig sig nya system
• Ett intresse för mat är en fördel
• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift

 

Då arbetet kräver mycket kommunikation ser vi gärna att du är utåtriktad och social.

Tidigare yrkeserfarenhet inom kundservice är en fördel. 

Jobbperiod:

Start i maj/juni enligt ök, arbete under sommaren, därefter varannan eller var tredje helg och 1-2 vardagar per vecka enligt överenskommelse

Omfattning:

Timanställning

Kontorstider; vardagar och helger

 

Intervjuer kommer ske löpande. Sista ansökningsdag är 15/5. Alla ansökningar sker via ReachMee. Frågor besvaras av malin.svedin@sodexo.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 2 maj 2022
  • Ansök senast: 15 maj 2022

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024