OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Seco Tools är en av världens ledande tillverkare av hårdmetallverktyg för skärande bearbetning av järn, stål och andra metaller och material.Våra kunder återfinns inom fordons- och verkstadsindustrier över hela världen.Ett 50-tal produktions- och försäljningsbolag med fler än 4400 anställda ingår i koncernen som omsätter ca 5,5 miljarder SEK.Se www.secotools.com för mer information.Seco Tools söker medarbetare till ServiceDesk.Till vår IT enhet ServiceDesk söker ytterligare en medarbetare.I tjänsten ingår att besvara, registrera, fördela och lösa ärenden i ServiceDesk.Ärenden inkommer som e-post, telefon eller personligt besök.Du ska kunna växla mellan att lösa och hantera de problem som har identifierats av ServiceDesk och lagts ut på Service Delivery Operations.Du ska gentemot företagets datoranvändare vara en trygg och pålitlig kontakt rörande IT-relaterade problemställningar samt att på ett representativt sätt företräda IT-avdelningen i kontakt med våra kunder. Vi söker dig som har gymnasial alt.högskoleinriktad IT utbildning eller erfarenhet som bedöms likvärdig.Du bör ha erfarenhet av arbete i ServiceDesk/ HelpDesk, och du ska ha goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, då du har dagliga kontakter med våra utländska användare.Kunskaper i andra språk är meriterande.Djupare kunskaper i framförallt Movex men också PC/LAN och certifieringar från Microsoft är meriterande.Som person är du lugn, strukturerad och noggrann med en förmåga att etablera goda relationer och skapa förtroende hos kunder och medarbetare.0223-40273, SIF Christer Jönsson tel 0223- 40 262 Välkommen med din ansökan!Vi samarbetar i denna rekrytering med Proffice Rekrytering.