OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Är du pigg, driven och positiv – och dessutom en fena på service eller intresserad av teknik– då kan det vara dig vi söker till något av våra uppdrag.
Nu söker vi medarbetare till vår kundservice med placering i Haparanda. Tjänsterna avser en tillsvidareanställning eller behovsanställning med goda möjligheter till förlängning. Startdatum för tjänsten är så snart som möjligt.
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara, att med hög kvalitét, hantera kundförfrågningar främst via telefon men även andra kanaler och arbeta aktivt med service och support. Det kan handla om befintliga och potentiella kunders avtal, att felsöka och supportera tekniska ärenden, ta emot larm och renodlad kundservice . Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför. Du arbetar i ett team och tillsammans utgör ni kundservicen för de produkter och tjänster som ingår i ert uppdrag.
Arbetstiden är schemalagd vardagar mellan 07.00-23.00 samt helgarbete .
Om dig:
Vi ser att du som söker:
• Är målinriktad, flexibel och vill utvecklas.
• Har lätt för att få kontakt med människor
• Kan och vill arbeta i grupp
• Ser möjligheter även vid utmaningar.
• Har gymnasial utbildning.
• Talar och skriver flytande svenska och god engelska.
• Meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom teknisk support och- eller IT relaterade utbildningar eller erfarenhet
Vad erbjuder H1?
• En behovsanställning som har stora möjligheter att övergå till annan anställningsform.
• En personlig, passionerad och professionell arbetsplats
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling.
• Nya och fräscha lokaler
• Kollegor och en verksamhet med driv
Skicka in din ansökan idag, rekrytering sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat.
Ansvarig rekryterare - Mika Räisänen, Mika.Raisanen@h1.se