OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundbordet ansvarar för att ge kvalitativ service till Nordnets kunder och är "Nordnets ansikte utåt". Kunden är alltid i centrum och ska alltid bemötas på ett professionellt sätt. Som kundbordsmedarbetare ger man service och teknisk support åt Nordnets kunder per telefon och email. Ärendena kan vara allt från enklare frågor om Nordnets tjänster och priser, information om förvärv av aktier och fonder till kvalificerad information om pensionsprodukter, samt användarutbildning, felsökning och problemlösning i vår handelsapplikation WinTrade. I tjänsten ingår också att ringa s k välkomstsamtal till nya kunder. Nu söker vi dig som gillar att arbeta med kundkontakter per telefon och som är intresserad av hur handel med värdepapper på nätet fungerar. Du har minst gymnasieutbildning. Vi värdesätter högt om du är flerspråkig. Förutom att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift är språkkunskaper i tyska, danska, norska eller finska meriterande. För att trivas hos oss bör du gilla ett högt tempo, vara noggrann och en lagspelare som är utåtriktad, serviceminded och prestigelös. Vi kan erbjuda ett stimulerande arbete i ett företag med högt tempo och högt i tak. Vi har kul och drivs av ett gemensamt intresse av värdepapper och fokus på kunderna. Intresserad? Du söker tjänsten på www.nordnet.se/jobb och där kan du också läsa mer om oss! Välkommen med din ansökan!