OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker ytterligare en medarbetare till vårt customer experience team
Inom Customer Experience är det din uppgift att säkerställa att våra kunder får en exceptionell kundupplevelse och stannar länge med MOVS abonnemangstjänst för elcykel.
Rollen är bred och vi letar efter någon som både kan se till att vi dagligen levererar en enastående kundservice samt kan tänka kring hur vi kontinuerligt kan förbättra tjänst och processer. Vi söker någon som kan arbeta både högt och lågt medan vi bygger vår verksamhet.
Arbetsuppgifter
- Arbeta med användarrapporterade problem och driva dessa till sin lösning.
- Säkra att ärenden hanteras skyndsamt med tillfredställande lösning och god kundkommunikation, samt följa upp att vi genomgående får positiv feedback i sociala kanaler.
- Identifiera och föreslå nya sätt att förenkla och förbättra kundupplevelsen.
- Vara expert på de processer vi använder inom kundservice samt nyttja ett datadrivet arbetssätt för att driva kontinuerliga förbättringar.
- Samarbeta med andra team inom produkt, marknad och teknik för att holistiskt titta på hur vi kan förbättra vår kundupplevelse.
- Arbeta med kontinuerliga förbättringar och följa upp resultat av dessa
Om dig
Du brinner för att överträffa kundernas förväntningar och att ständigt förbättra kundupplevelsen. Du är självgående och proaktiv samt trivs i en operativ roll, van att jobba i föränderliga miljöer och drivs av viljan att ständigt söka efter förbättringar. Du är en exceptionell kommunikatör och har god vana att hantera kunder och bygga relationer.
Det här är en tillsvidareanställning på deltid 80% hos MOVS med start enligt överenskommelse. Uppgiften kommer även att innebära arbete på lördagar under säsong.
Arbetstiden är vardagar 13:00 till 18:00, lördagar 12:00 till 15:00. Din arbetsplats är på vårt huvudkontor på Kungsholmen och arbetsuppgifterna sker på kontoret och i vårt showroom på Lindhagensgatan 51.
Välkommen med din ansökan redan idag!
- Fantastiskt kundbemötande
- Strukturerad med förmågan att planera och organisera ditt arbete effektivt.
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt för att kommunicera korrekt och professionellt.
- Är nyfiken och har lätt för att lära dig.
- Intresserad av teknik och hur det kan stötta verksamheten.
- Erfarenhet av att jobba i servicedesk-system liknande Freshdesk/Zendesk
- Positivt med erfarenhet av
- att jobba i ett snabbväxande företag och att etablera strukturer.
- abonnemangstjänster och kundtjänst.
- elcyklar
Movs Technology Group
Movs Technology Group grundades 2004 och är idag marknadsledande i Sverige inom lätta fordon såsom mopeder, motorcyklar, elcyklar, tillbehör och reservdelar. Företaget består av KopEnScooter.Nu som är Sveriges största återförsäljare av mopeder och scootrar, samt Elcykelvaruhuset som har Nordens största sortiment och är specialister på elcyklar. Företaget har agenturen för världsledande varumärken som Kymco och Niu och säljer även fordon och tillbehör under de egna varumärkena Drax, Lifebike och Masu. Försäljningen sker via e-handel, butik och vårt rikstäckande nätverk av showrooms.
Vi är experter på det vi gör och vi tar ett livslångt produktansvar för alla fordon vi säljer. Movs Technology Group tillhandahåller ett brett sortiment till rätt pris, men allt vi gör har en sak gemensamt - hög kvalitet.