OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För rekrytering till fast tjänst hos en av våra kunder söker vi ett antal medarbetare till teknisk support som kommer att arbeta i callcenter-miljö hos ett globalt företag med placering i norra Stockholm.Som medarbetare på teknisk support kommer du att våra företagskundernas första kontakt i support-ärenenden för avancerad hårdvara, operativsystem, och mjukvarufrågor.Därför söker vi nu medarbetare som har kunskap om både kundvård och tekniska frågor kring datorer samt kan arbeta med både mail och telefon som arbetsredskap.Rollen inom teknisk support är komplicerad då den kräver stor känsla för service samtidigt som den kräver en hög grad av kostnadsmedvetenhet.Därför följs arbetet upp både dagligen och veckovis för att säkerställa att företagets strategiska mål nås. Sökande skall ha: Mycket goda färdigheter i kundkontakt på telefon Goda kunskaper i de valigaste pc-programmet samt avancerade kunskaper i något av de senare operativsystemen från MS Mycket god kunskap i datorarkitektur Vana att arbete efter tydliga direktiv och riktlinjer samt lämna åtgärdsförslag till kunder Förmåga att analysera och lösa tekniska problem relaterade till datorer Mycket god servicekänsla, förvärvad från serviceyrke Uppdaterade kunskaper inom hårdvara Förmåga att samarbeta i team för att nå gemensamma mål Önskad erfarenhet: Minst två års erfarenhet från teknisk support Mellan tre och fem års erfarenhet av datasupport All erfarenhet från serviceyrken är meriterande Utbildning: ECDL kort eller motsvarande PC-underhållsutbildning A+ och/eller N+ Övrig PC utbildning är meriterande Ansökan: Låter det intressant?Urval och intervjuer kommer att ske löpande.Välkommen med din ansökan!Kelly Services är ett av världens ledande bemannings- och rekryteringsföretag med 2600 kontor i 30 länder.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00