OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
First Camp är Nordens största campingkoncern med totalt 44 destinationer i Sverige och Danmark. Kedjan är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till knappt 400 MSEK 2019. Detta är en unik möjlighet att driva utvecklingen i en bransch med enormt mycket potential. Vi är ett stort team med ca 750 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser.
First Camp erbjuder en arbetsplats med stark tillväxt och snabb utvecklingstakt. Här är gästens upplevelse alltid i fokus. Våra supportkontor är centralt belägna i Stockholm respektive Göteborg och här finns VD, ekonomi, marknad, försäljning, fastighet, drift och HR samlade.
Är du en person som är nyfiken på nya utmaningar? Bra på multitasking och har driv och vilja att vara lite bättre än igår? Om du dessutom är ett proffs på service och så har vi möjligheten för dig!
Beskrivning
Vi söker nu sommarmedarbetare till vårt contact center där du kommer få arbeta med alla förekommande arbetsuppgifter.
Främst handlar det om att besvara bokningar och frågor från kunder via telefon, mail och chatt. Vi arbetar på en liten trevlig arbetsplats i Gårda.
Arbetsuppgifter
Du kommer att vara den som tar vid när receptionen på destinationen inte räcker till och besvara telefonsamtal, mejl och chatt från våra kunder.
En viktig del av arbetat är merförsäljning, att hjälpa kunden få ta del av ett bättre erbjudande än vad de själva tänkt sig. Det kan vara allt från små tjänster som gör deras vistelse lite roligare och deras nästa vistelse. Du ska ha en känsla för det lilla i samtalet som gör att vi kan hjälpa kunden till att hitta sin bästa lösning.
Med målsättning om att kunden själv skall kunna göra sina bokningar på företagets hemsida så skall man även på ett smart sätt kunna hänvisa dit för framtida bokningar.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av kundkontakt och har stor telefonvana. Du har en hög servicenivå och uppskattar en vardag fylld med varierade kunddialoger och med telefonen som arbetsredskap. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och förväntar oss att du är noggrann och strukturerad med ett stort fokus och engagemang. Vidare är du lyhörd och nyfiken samt besitter en vilja att alltid ge kunden bästa service. Du är effektiv med förmåga att prioritera samtidigt som du är prestigelös och gärna hjälper till med ett extra handtag där det behövs med en flexibel och positiv attityd.
Personliga egenskaper
- Gästen i fokus
- Stort eget driv
- Strukturerad och noggrann
- Mycket god samarbetsförmåga
- God förmåga att prioritera
- Glad, öppen och har en positiv inställning till ditt arbete och dina kollegor
- Stort serviceintresse och god kommunikativ förmåga och förståelse för omvärlden
- Uppskattar en föränderlig miljö
Villkor
Lön enligt kollektivavtal, timanställning med varierande arbetstider som även inkluderar kvällar och helger.
Vi ser gärna att du skickar in din ansökan snarast då tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.