OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kundserviceavdelning för små och medelstora företagskunder startade för drygt ett år sedan och vi har sedan dess lagt fokus på att ge bästa möjliga service för våra företagskunder. Det har också varit hög prioritet att sätta rutiner, arbetsstruktur och processer på plats, som vi fortsättningsvis kommer att arbeta med. Tjänsten
Är du en serviceinriktad och framåt person som brinner för kundservice och att bygga rutiner? Tjänsten innebär att supporta våra små och medelstora företagskunder via telefon och e-mail med tekniska frågor, fakturafrågor, bokning av installation/service samt administrativa uppgifter.
Vem är du?Du är kundorienterad som alltid sätter kunden i fokus. Ser även att du är lösningsorienterad och ser lösningar istället för problem samt är öppen för att se nya lösningar och ha många bollar i luften. Tjänsten förutsätter att du är prickfri i Rikspolisstyrelsens belastningsregister. Du är också:Social, du är grupporienterad och bidrar med en positiv attitydDriven, du tar initiativ och är förbättringsorienteradLyhörd, du lyssnar in dina kollegor och kunderPålitlig, du är tillförlitlig och en kollega att lita på Vad kan vi erbjuda?
Vi kan erbjuda dig ett stimulerande och spännande arbete som ger dig chansen att vara med att bygga rutiner för våra företagskunder. Du får även möjligheten att bli del av ett team som brinner för service och nöjda kunder, vi söker därför dig som vill bidra till och dela vår framgång. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. AnsökanDu ansöker genom att klicka på länken ”ansök här” i annonsen. Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Sara Rindbäck. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag (8/1-2017), så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot din ansökan!