Medarbetare till vår kundservice – Telge Energi

Arbetsbeskrivning

Vågar du välja att ha framtiden som kund? Är du en serviceminded person som är som bäst när du är på telefon, chatt eller mejl med kunder? Då ska du fortsätta att läsa. Nu letar vi nämligen i alla skrymslen och vrår efter personer som ska lysa upp tillvaron för Telge Energis kunder och medarbetare. Vågar vi välja varandra?

 

Så här säger Sara Tiger, Chef Privataffären om rollen: På vår kundservice tar vi emot ärenden främst via telefon, chatt och mejl gällande bland annat betalning och fakturafrågor. Din uppgift är att genom professionell rådgivning lösa kundens frågor och ge en service i världsklass.

Arbetsuppgifter och ansvar Här har du en roll där du är ansiktet utåt mot våra kunder.  Vi är ett gäng engagerade medarbetare som brinner för att hjälpa våra privat- och företagskunder med alla sorters ärenden, ge enkel och tydlig service samt att leverera bästa möjliga kundupplevelse. Vi jobbar tillsammans mot dagsmål på kundnöjdhet och servicenivå. Som medarbetare på vår kundservice representerar du vårt varumärke och du får givetvis löpande utbildning och personlig coaching för att kunna vara den bästa ambassadören.

 

Anställning: Fast anställning respektive vikariat samt månads- eller timanställning

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: 50% - 100%

Arbetstider: mån – tor 8–17 och fre 8–15

Plats: Södertälje

Lön: Månads- eller timlön

 

Vi är Telge Energi Telge Energi är elbolaget som går mot strömmen och som alltid har utmanat branschen. Först sänkte vi priserna, sen kämpade vi mot kolkraften genom att endast sälja el från förnybara källor. Nu tar vi nästa kliv i att hjälpa våra kunder att göra smarta val.

Vi arbetar agilt i ett öppet kontorslandskap med närhet till alla avdelningar. Det är enkelt för att tala med varandra och vi ger feedback för att nå bästa möjliga resultat. Vi trivs väldigt bra ihop och har tid till att skratta med varandra samtidigt som vi fokuserar för affärens bästa. Vårt långsiktiga fokus är alltid försäljning & kundnöjdhet.

Läs mer på www.telgeenergi.se .          

          

Vår önskelista Vi är nyfikna på dig! För att vara aktuell till den här tjänsten har du minst gymnasieutbildning och erfarenhet av serviceyrken. Den här rollen passar dig som brinner för kvalitet och service. Med god social kompetens och personlig mognad har du förståelse och kan bemöta olika behov hos våra kunder. Du känner dig bekväm i telefon och mejl, och strävar alltid efter att ge det där lilla extra i kontakt med kunden. För att trivas hos oss bör du vara flexibel, utåtriktad, engagerad och gilla att jobba i ett högt tempo. För att lyckas så ser vi gärna att du har en grundläggande positiv inställning och viljan att bli bäst på det du gör. Du har ambitiösa målsättningar och du motiveras av personlig feedback. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet för den här tjänsten. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska och kunskaper i Office-paketet är andra förmågor som vi tror behövs för den här tjänsten.

Plus i kanten Ingen är perfekt, men om du har erfarenhet av något eller några av följande så är det ett plus för oss: elhandel, inkasso- och fakturahantering, arbete i CRM-system samt är flerspråkig.

 

Hör av dig idag! Vänta inte, vi vill veta mer om dig! Ansök därför så snart som möjligt, och allra senast 15 december 2022. Eftersom vi har flera vakanser tillsätts tjänsterna löpande.

Ta kontakt Undrar du något om tjänsten? Då är det Monica Eidenberg, Gruppchef Service du ska kontakta på 08-550 227 40. Frågor om rekryteringsprocessen hjälper gärna HR-strateg Titti Jardetun till med, 08-550 210 46. Fackliga kontaktpersoner är Sanne-Liv Olsen för Vision och Marcus Lindvall för SACO, du når båda på 08-550 220 00.

Våga välja Telge Kom och jobba i expansiva och färgstarka Södertälje kommun! Här väntar 100 000 invånare på att du ska göra skillnad i deras vardag, och 870 medarbetare väntar på sin nya kollega. Telge är leverantören med en hel kommun som både arbetsgivare och kund. Vi är koncernen som ger det mesta av det bästa inom bostäder, fastigheter, energi, nät, tillväxt, återvinning, hamn och inköp. Som förvandlar vår vinst till Södertäljebornas, bokstavligen och dagligen, för att skapa ett bättre, smartare och mer hållbart samhälle än någonsin. Frihet under ansvar, karriärsutveckling, kollegial gemenskap, bra förmåner och lean-tänk. Det är saker som våra medarbetare gillar lite extra med att jobba just hos oss.

 

Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Magnus Ekenstam

Tobias Schönberg
08-55022965
Niklas Hjalmarsson

Erik Paju

Marielle Hed

Thomas Prim

Susanne Breitner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telge Energi AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2022
  • Ansök senast: 15 december 2022

Besöksadress

Box 633
None

Postadress

Box 633
Södertälje, 15127

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024