OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Blå Stjärnan i Göteborg är Regiondjursjukhus för västra Sverige. Vi bedriver kvalificerad djursjukvård för hund, katt och exotiska sällskapsdjur, dygnet runt, året runt. Blå Stjärnans djursjukhus erbjuder djursjukvård utifrån de senaste kliniska accepterade forskningsrönen. Vi tar ansvar för en helhetssyn av våra patienter genom att alltid kunna erbjuda den bästa behandlingen och rehabiliteringen samt friskvård. Våra ca 120 medarbetares kompetens och engagemang är förutsättningen för vår framgång. Vi är som kunskapsföretag beroende av att kunna attrahera, utveckla och behålla rätt medarbetare inom alla funktioner. Läs mer på www.blastjarnan.se
Blå Stjärnans Djursjukhus i Göteborg söker en Team ledare till vår rådgivning och tidbokningsavdelning.
Blå Stjärnans djursjukhus satsar på ökad kundservice och utökar vår kundtjänst med ytterligare en medarbetare. Du kommer att ingå i ett team med 3-4 personer och den huvudsakliga arbetsuppgiften är att vara en del i vår kundtjänst och besvara inkommande telefonsamtal från våra kunder.
I rollen som Team ledare ansvarar du för att:
- Arbetsprocesser och rutiner hålls aktuella och följs.
- Informations- och rådgivningsmaterial är uppdaterat.
- Varje arbetsdag startas upp på bästa sätt
Vi söker dig som brinner för service
Vi söker dig som har gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av kundbemötande från liknande arbete i växel/kundtjänst. Du är glad och positiv och har gott med energi och engagemang i ditt arbete. Du är duktig på att kommunicera med våra kunder och brinner för service. Då en stor del är rådgivning är det meriterande om du har kunskap och erfarenhet av djursjukvård alternativt sjukvårdsrådgivning.
Du har goda ledaregenskaper och lätt för att samarbeta. Du kan ta egna beslut, är noggrann. Du behärskar svenska språket i tal och skrift samt har mycket god datavana.
Då det stundtals ringer mycket är det viktigt att ha förmågan att ha "många bollar i luften" utan att minska på kvalitet eller på ditt goda humör.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Receptionschef
Camilla Wellblad på camilla.wellblad@blastjarnan.se Skicka din CV och
personligt brev och gärna ett foto av dig själv till ansokan@blastjarnan.se
Märk ansökan med "Kundtjänst" urval sker löpande, dock senast den 24 oktober
VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?