Medarbetare till vår kundtjänstavdelning i Helsingborg (Heltid)

Medarbetare till vår kundtjänstavdelning i Helsingborg (Heltid)

Arbetsbeskrivning

Smart Parkering Sverige AB har idag hand om parkeringsövervakning, drift och förvaltning av garage och parkeringsanläggningar. Detta gör vi på uppdrag av fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltningsföretag. Vi tillhandahåller smarta skräddarsydda digitala och miljövänliga lösningar samt marknadens kundvänligaste plattform. Vi är verksamma på flera orter runt om i landet med ett huvudkontor i Stockholm.

Med miljö och teknik i fokus skapar vi framtidens parkering!

Vi på Smart Parkering Sverige AB söker en medarbetare till vår kundtjänstavdelning i Helsingborg.

Som kundservicemedarbetare är du företagets ansikte utåt mot såväl avtalskund, slutkund och leverantörer. Du besvarar frågor, löser problem och kommunicerar på ett professionellt och ansvarsfullt sätt. Du samverkar med övriga avdelningar och tar ansvar och initiativ inom ditt arbetsområde. Avdelningen hanterar frågor gällande kontrollavgifter som utfärdats i hela landet. Här besvarar vi samtal och skrivelser gällande kontrollavgifter och parkeringsfrågor på ett trevligt och professionellt sätt. Du strukturerar din dag effektivt och i samråd med övriga kundservicemedarbetare för att säkerställa god service under dygnets alla bemannade timmar.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Hantera inkomna ärenden per telefon, mail och chatt
• Hantera kösystem och uthyrning av parkeringsplatser och garage
• Utfärda och avsluta parkeringstillstånd
• Besvara skriftliga överklagningar.
• Arbete med kundrelationer, utrednings- och utvecklingsarbete.
• Med enkelhet på ett professionellt sätt bemöta och besvara frågeställning ang. juridiskt fattade beslut
• Löpande arbeta med utveckling och förbättring av kundserviceavdelningen tillsammans med resten av kundserviceteamet

Samtliga arbetsuppgifter skall genomföras i enlighet med Smart Parkering Sveriges ISO-certifierade ledningssystem.

I arbetet ingår även andra på kontoret förekommande arbetsuppgifter.

Anställningsvillkor:

• Heltid, mån-fre kl. 08-17, med start september med hänsyn till eventuell uppsägningstid
• Tjänsten inleds med sex månaders provanställning
• Lön enligt överenskommelse
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag
• Du omfattas av Säkerhetsföretagens tjänstemannaavtal (kollektivavtal).



Kvalifikationer:

• Färdigställd gymnasieutbildning
• Dokumenterad erfarenhet av service och/eller sälj
• Erfarenhet av kundservice är meriterande
• Erfarenhet av parkeringsbranschen är meriterande
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och göra dig förstådd på engelska
• Övriga språkkunskaper är meriterande
• Mycket god datorvana

För att trivas tror vi att du är/har:

• Kommunikativ och professionell i ditt bemötande
• Lösningsorienterad och lättlärd
• Har god samarbetsförmåga
• Självständig och strukturerad
• Lugn och stresstålig
• Kvalitetsmedveten och noggrann
• Intresse för juridik
• Du kan självständigt arbetar enligt en tydlig process, organiserar och planerar ditt arbete väl.

I övrigt tror vi att du drivs av att göra ett gott arbete och vara en god representant för Smart Parkering Sverige AB.

Urval:

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Frågor?

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ebba Wildmark, Kundserviceansvarig, på ebba.wildmark@smartp.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kundservicechef Nicklas Östman
0725677053

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Smart Parkering Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juli 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Bäckvägen 17
Sollentuna

Postadress

Bäckvägen 17
Sollentuna, 19254

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024