Medarbetare till vår Order- & Kundsupport

Medarbetare till vår Order- & Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en medarbetare till vår Order Kundsupport!

Dina arbetsuppgifter
Som Order- Kundsupport-medarbetare hos oss ingår du i ett team på sex personer där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen!
Din uppgift kommer främst vara att genom personlig kontakt via mejl och telefon hjälpa kunder med allt från förfrågningar till att skapa offerter och hantera kundorders. Du arbetar proaktivt och lösningsorienterat med att föreslå lösningar till våra kunders olika behov på en snabbförändlig marknad.
I rollen ingår det också framtagning av korrektur utifrån kundens önskemål, vilket innebär att du här kan få utlopp för ditt intresse inom grafisk design.
Vi vill ha dig som brinner för att ge service och som gillar att ge det där lilla extra för att kundupplevelsen ska vara magisk.
Placeringen är på vårt huvudkontor i Åseda med möjlighet till arbete på distans någon gång i veckan.  

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande roller inom kundservice och ordermottagning, och som brinner för mötet med kund. Du besitter en god social förmåga och har en utpräglad känsla för service.
Du agerar på ett förtroendeingivande och relationsskapande sätt i din kontakt med kunder och kollegor.
Vidare är du en nyfiken person med ett lösningsorienterat förhållningssätt, är självgående och trivs med att ta egna beslut inom givna ramar.
Vidare ser vi att du trivs när det händer mycket omkring dig. Det är emellanåt högt tempo hos oss och för att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad och ansvarstagande i ditt sätt att arbeta.
Du är engagerad, proaktiv och lyhörd inför kundens behov, men också en medarbetare som gärna delar med dig av dina erfarenheter och hjälper till där det behövs. Du besitter goda kunskaper i Officepaketet och talar och skriver svenska obehindrat.

Meriterande är erfarenhet inom Adobe-programmen InDesign och Illustrator.
Besitter du språkkunskaper såsom engelska, danska eller norska är det också meriterande.

Din ansökan
För din information kommer vi behandla din ansökan efter vecka 32 på grund av semester. Du är självklart varmt välkommen att skicka in din ansökan redan nu. Intervjuer kommer att äga rum under de två sista veckorna i augusti 2022.
Detta är en direktanställning hos Quickbutton som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se.
För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Carolina Sköld på telefonnummer 0470-34 98 75.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quickbutton Badges AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juli 2022
  • Ansök senast: 25 augusti 2022

Besöksadress

Älghultsvägen 7
None

Postadress

Box 16
ÅSEDA, 36421

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024