OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KopparStaden AB äger och förvaltar ca 6 600 hyreslägenheter och ca 500 lokaler inom Falu Kommun.Vår vision är att bli den attraktivaste hyresvärden i regionen och en av de bästa arbetsplatserna i Falun.Dit ska vi nå genom Vi-känsla, Öppna sinnen och Rent spel.Läs mer om oss på www.kopparstaden.se.En av våra medarbetare kommer att gå på en längre föräldraledighet vilket gör att vi behöver en receptionist under ca 1 år.Som receptionist vid KopparStaden arbetar du med företagets kundmottagning i reception och växel. Du kommer även att vara länken i företagets posthantering, vår företagsgemensamma mailadress och att vara registrator.I tjänsten ingår hantering av nycklar till entreprenörer och det tillhörande IT-systemet. Det tillkommer även arbetsuppgifter av administrativ karaktär. Din kompetens och dina förmågor Du är en trygg, mogen och affärsmässig person som vet hur viktigt det första mötet mellan kund och företag är.Du har tidigare erfarenhet av att jobba mot kund och övrig organisation som den servicefunktion som receptionen/växel är.Du har god datorvana och språkkunskaper i engelska.Du är duktig på att ta människor dvs är relationsskapande och har samarbetsförmåga.Du har även god förmåga att kommunicera med människor i både tal och skrift.Formellt har du treårigt gymnasium.Din personlighet kommer att väga tungt.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Maria Lindqvist
023-45864
Bovärdschef Göran Olsson
023-45873
Ekonomichef Raija Hernlund
023-45801
Facklig kontaktperson Vision Anna Wågemark
023-458 72