OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ny medarbetare till vår Support och Utbildningsavdelning för Sverige, Norge och Danmark som är belägen i Linköping.Webropol Sverige AB är ett företag som tillhandahåller ett internetbaserat enkätverktyg som är lösningen för att genomföra undersökningar, samla och lämna information samt erhålla feedback i realtid.Våra kunder består av allt från ledande företag till små aktörer inom olika branscher i Norden.Organisationer inom den offentliga sektorn och olika föreningar utgör också en betydande del av kundunderlaget. Läs gärna mer om oss på www.webropol.se Tjänsten består av att: Svara på inkommande frågor från våra kunder via telefon och e-post Dokumentation av supportaktiviteter Bokning av utbildningar Uppföljning med kursutvärderingar Förbereda inför utbildningar och kundaktiviteter. Vi vill att du som söker: Har goda kunskaper i det svenska och engelska språket, i såväl tal och skrift.Gärna har någon erfarenhet av support eller kundservice arbete.Bör ha god datavana och ett visst media och teknikintresse.Har ett strukturerat och noggrant arbetssätt.Serviceinriktad och positiv.Nyfiken på att lära sig nya saker Dessa saker är extra meriterande: Erfarenhet av säljarbete Vana av danska och norska i tal och skrift.Erfarenhet av att ha hållit utbildningar eller seminarium även för små grupper Arbetstid/Varaktighet 75 - 100% sysselsättning, inleds med 6-månaders provanställning Tillträdesdatum Genast Lön Fast lön, individuell lönesättning Ansökan Sker löpande och endast via länken nedan.