OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Klarnas resa har bara börjat, vill du vara med? Vi fortsätter att växa, både på nya och befintliga marknader. För att klara de höga servicekraven som e-handlarna ställer mot oss behöver vi förstärka vårt Merchant Support-team med en ny driven medarbetare.
Som Merchant Support medarbetare kommer du att ge våra e-handlare snabb, pedagogisk och personlig service genom administrativ och teknisk support via telefon och e-mail. Tillsammans skapar vi en långvarig och nära relation till våra e-handlare genom att ge dem service i världsklass. Vi strävar alltid efter att överträffa våra e-handlares förväntningar och de är därför viktigt att du bidrar med kreativa idéer som kan förbättra våra processer och därmed Klarna i sin helhet. Du jobbar i ett team av medarbetare som har hög social kompetens, stort lösningsfokus samt har en ambition att ständigt leverera service bortom skyarna.
Vi är på jakt efter dig som har möjlighet att tillföra , driv och laganda till vårt Merchant Support-team. Du räds inte nya utmaningar och att utvecklas utifrån nya mål både individuellt och i teamet är en självklarhet för dig. Har du nyligen avslutade gymnasie-studier är det här jobbet för dig! Tekniskt eller ekonomisk erfarenhet är meriterade för denna tjänst. Du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat. Har du jobbat med människor och service tidigare är detta ett stort plus. Om du är den engagerade och drivna personen vi söker gör du helt rätt i att skicka in din ansökan redan idag!
Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna till nästa nivå. Du ska inte jobba för Klarna, du kommer jobba med Klarna.
Ansök här: https://klarna.com/sv/jobs?adid=f3a091ffb7ad985b1a55a8501e3c6a3d
Kontaktpersoner på detta företaget
Klara Westling
Aviad Tamir
070-161 26 91