Medarbetare/serviceenheten

Arbetsbeskrivning

CBG-Konsult befinner sig i en expansiv fas och söker därför två medarbetare till vår serviceenhet som leds av en av våra projektledare. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och bestå av skötsel av växel, företagets posthantering, inrapportering av frånvaro, bokning av tjänsteresor, hotellrum, etc., inköp av kontorsmaterial och andra förbrukningsartiklar samt andra typer av administrativa arbetsuppgifter. Dessutom kommer du att ansvara för vår lilla receptionsverksamhet med sysslor som att ta emot besökare, boka och sköta konferensrum samt förbereda förtäringar vid kundbesök. Eftersom företagets verksamhet har en internationell inriktning och du kommer att vara företagets ansikte utåt, förutsätter vi att du kan kommunicera relativt obehindrat på svenska och engelska. Vi förutsätter också att du har en viss datorvana. Det är också viktigt att du är serviceinriktad, flexibel och har en bra telefonröst. Vi sätter ett stort värde på att du bemöter besökare och personer som ringer till företaget på ett trevligt sätt. Arbetsschemat växlar veckovis mellan förmiddags- eller eftermiddagspass, 0700-1330 respektive 1230-1900. Vi ser gärna äldre sökande (55+) för att få en bättre åldersfördelning bland företagets anställda. Om du känner att du vill vara delaktig i en internationell verksamhet genom att arbeta i ett företag där det finns goda utvecklingsmöjligheter och med över 20 olika nationaliteter representerade, är du välkommen att skicka din ansökan i form av ett presentationsbrev (på högst en sida) tillsammans med en meritförteckning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Eva Louise Landgren

Sammanfattning

Besöksadress

Löfströms allé 6 A, 3 tr
SUNDBYBERG

Postadress

Box 1036
SUNDBYBERG, 17221

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024