OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en medarbetare till vår kundtjänst. Med rätt profil finns möjlighet att växa in i rollen som teamledare med ett större ansvar för alla våra kundkontakter.
Relationen med våra kunder är högt prioriterad och vi sätter en ära i att snabbt och kunnigt besvara våra kunders förfrågningar.
Kommunikationen sker via mejl i ett kundtjänstsystem, via chatt, på sociala medier och via telefon. Direktkontakt med de kunder som besöker vår butik ingår också i uppgiften.
Vi söker dig som brinner för att ge god service och förstår vad god kundservice innebär.
Kunskap om och intresse för växter, odling och trädgård är en stor fördel men inte ett absolut krav.
Tidigare erfarenhet från kundtjänstarbete är meriterande.
Mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift är nödvändigt där du också behöver ha lätt att uttrycka och formulera dig. Du behöver också ha goda kunskap i engelska.
Du behöver vara flink på tangentbordet och gärna ha erfarenhet från att arbeta i Excel.
För rätt person innebär tjänsten stora utvecklingsmöjligheter med både utmaningar och personlig utveckling. Här finns också goda möjligheter att utvecklas och växa inom organisationen.
Känner du att detta är något som skulle passa dig välkomnar vi dig till ett gäng mycket positiva och trevliga kollegor i en fantastisk miljö i Enhörna.
Kontor och lager ligger ca 20 minuter från avfart Södertälje västerut från E4 och lika långt från E20 avfart Järna/Nykvarn. Det går även att åka buss 787 till närliggande hållplats.
Tjänsten är 100% med placering i vårt kontor i Jursta, Enhörna. Möjlighet finns att utföra delar av arbetet på distans. Tillträde snarast.
Wexthuset är den ledande e-handeln inom odling och trädgård med det största och bredaste sortimentet av växter och produkter för odling och trädgårdsskötsel.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.