OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mediafy AB söker nu en ny kollega till vårt kundtjänstteam. Vi sitter alla tillsammans på vårt fina huvudkontor på Östermalm i Stockholm.
Vi söker en ansvarstagande, glad och lösningsorienterad person att ta hand om våra svenska och norska kunder! Det är också viktigt att du är noggrann, effektiv och serviceinriktad. Du kommer att hantera kundtjänstärenden för samtliga av våra varumärken som till största del är frågor gällande prenumerationsförmedling, gåvokort, leveranser, avtal och fakturor. Du kommer att prata med både privatpersoner och företagskunder.
Att kundens upplevelse ska vara bra och trygg är din viktigaste arbetsuppgift.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskapar och din inställning men vill gärna se att du har 1-2 års arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du även har erfarenhet inom kundtjänst eller annat serviceinriktat yrke.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera inkommande mejl
Hantera inkommande samtal
Orderhantering
Dina egenskaper
- Flytande svenska i tal och skrift
- Stresstålig och effektiv utan att dra ner på kvalitén eller noggrannheten
- God social kompetens, kommunikativ förmåga och samarbetsvilja värderas högt
- God datavana, ett stort tekniskt intresse och kunskap i Microsoft Outlook värderas också högt
- God förståelse för norska och/eller finska är en stark fördel - men inget krav
Vi erbjuder
Tillsvidareanställning på heltid
Grymma förmåner och helt fantastiska kollegor!
Lönenivå
Individuell lönesättning baserat på tidigare erfarenhet
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Ravelin Fossto
Mattias Lindvall
Reetta Ilomäki
Kristine Söderlindh
Josefin Arvidsson
Madeleine Eriksson Hegg
Pernille Collett
Mikaela Hegg