OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Södra Älvsborgs Sjukhus, Akutmottagningen Vårdadministrativ service (VAS) är en samlad enhet för medicinska- och vårdadministrativa sekreterare, chefsekreterare och assistenter sedan 1 januari 2009.VAS område 1 organiserar sekreterare inom Akutmottagningen.Vi söker nu dig som är intresserad av ett omväxlande arbete som medicinsk sekreterare.Du är serviceinriktad och positiv, med intresse och vilja att vara med i utvecklingen av sekreterarfunktionen vid Akutmottagningen.Sekretariatet ansvarar för patientadministrativa rutiner, receptionsarbete och utskrift av vårddokumentation.Akutmottagningen håller öppet dygnet runt Arbetsuppgifter Tjänsten har ett omväxlande arbetsinnehåll med medicinsk dokumentation till de olika specialiteterna och administrativa uppgifter samt arbete i kassa och reception.Då vi har ett stort dokumentationsflöde krävs att du har mycket god erfarenhet av journalutskrifter och medicinsk terminologi.Sekreterarfunktionen genomgår en förändring i arbetsinnehåll och organisation, varför vi förutsätter att du är flexibel, nyfiken och engagerad Kvalifikationer Utbildning i vårddokumentation, med några års erfarenhet som läkarsekreterare.Datorvana.Dessutom har du god samarbets-initiativ- och organisationsförmåga.Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper såsom ett servicemedvetet kundbemötande, hög stresstolerans, självständighet, flexibilitet och viljan att ta ansvar.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Direkt 033-616 32 00
Nås via sjukhusets växel 033- 616 10 00
HR-specialist Marianne Albinson
033-616 28 61
HR-specialist Anna-Carin Gustafsson
033-616 24 29
HR-direkt
033-616 32 00
Vårdförbundet, nås via sjukhusets växel
033-616 10 00
HR-specialist Marianne Albinson 033-616 28 61
Läkarchef Zoltan Fekete
vx 033-616 10 00
Omvårdnadsutvecklare Maria Glemfelt
033-616 52 96
Anna-Carin Gustafsson, HR-specialist
033 - 616 2429, hr-direkt.sas@vgregion.se