Medicinsk sekreterare

Medicinsk sekreterare

Arbetsbeskrivning

Om Aleris

Aleris är ett av Skandinaviens ledande privata vårdföretag. Verksamheten omfattar sjukvård och diagnostik i Sverige, Norge och Danmark. Aleris erbjuder tjänster av hög kvalitet till den offentliga vården, till försäkringsbolag och till patienter som själva betalar för sin sjukvård.

Aleris affärsidé är att ge möjlighet till ett bättre och friskare liv och bidra till ökad samhällsnytta genom innovativa lösningar. Hög kvalitet på våra tjänster är en förutsättning för vår verksamhet.

Efter sammanslagningen med Proliva har Aleriskoncernen i Skandinavien 5 400 medarbetare och omsätter 7 miljarder SEK.
Aleris ägs av Triton.

På Aleris känner vi ett stort engagemang för det samhälle vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt. Du också?

Om Aleris specialistvård:

Om arbetet och din utveckling: Ditt arbete kommer att vara omväxlande. Förutom sedvanliga sekreteraruppgifter med journalskrivning i MedSpeech kommer du att ta hand om bokningar, sitta i telefon. Vi erbjuder dig en arbetsplats som uppmuntrar till nytänkande och initiativrikedom för att utveckla verksamheten vidare. Vi är en liten klinik med bra sammanhållning.

Om dig vi söker: Som person Vi söker dig som håller en hög professionell nivå i din yrkesutövning. Arbetet präglas av variation, det är viktigt med initiativförmåga och att du kan planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Kan du dessutom hålla flera bollar i luften och är stresstålig samtidigt som du ger en god service och ett gott bemötande? Vi tror också att Du trivs bra med många dagliga sociala kontakter och har lätt för att samarbeta. Till sist ser vi gärna att du har några års erfarenhet som medicinsk sekreterare.

Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet för arbetet.

Våra värderingar är: Omtänksamhet – Vi bemöter alla med respekt och värdighet Professionella – Vi gör saker på rätt sätt Engagerade- Vi har stort engagemang och gör gärna det lilla extra Nytänkande – Nyfikenhet och att hitta smarta lösningar för att ständigt förbättras

Vi hoppas du känner igen dig i beskrivningen. Iså fall är du välkommen med din ansökan till vår arbetsplats som förutom ovanstående beskrivning även har korta beslutsvägar. Smarta lösningar, samarbete, långsiktighet och kvalitet med kunden i centrum är våra ledord.

Bakgrund

• Adekvat utbildning (godkänd utbildning i Hälso- och sjukvårdsadministration alternativt motsvarande godkänd utbildning till medicinsk sekreterare)
• Tidigare erfarenhet som medicinsk sekreterare på ögonklinik är meriterande

Övrigt:

• Anställningsform: tillsvidareanställning, heltid eller deltid
• Tillträde: enlig överenskommelse
• Individuell lönesättning
• Kollektivavtal finns

Ansökan och kontakt: Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du enklast genom att klicka på ”skicka ansökan” till höger och fylla i dina uppgifter. Sista ansökningsdag är 2021-04-22 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Verksamhetschef Ann-Sofi Helin, telefon: 0762-079085

Hoppas att vi hörs!

–--------------------------------------------------------

I denna rekrytering har vi gjort ett aktivt val av annonsering och rekryteringsstöd och undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- eller annonseringsbolag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ögon Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2021
  • Ansök senast: 22 april 2021

Liknande jobb


Receptionist/administratör till Farsta Rehab

Receptionist/administratör till Farsta Rehab

27 december 2024