OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Vårdkompetens är ett etablerat bemanningsföretag med uppdrag över hela landet. Vi bemannar med läkare, sjuksköterskor samt undersköterskor. Våra konsultchefer är sjuksköterskor med tidigare erfarenhet av att själva arbeta inom vårdbemanning. Tillsammans med er hittar vi ert nästa bemanningsuppdrag.
Minimumkrav
- Goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
- Goda kunskaper i medicinsk terminologi.
- God IT-vana i Windows-miljö, Office 365.
- Erfarenhet av sjukdomsklassificering enligt ICD-10.
Meriterande:
- Erfarenhet av projekt- och/eller förbättringsarbete.
- Erfarenhet av att arbeta med likande arbetsuppgifter inom hälso-sjukvård, företrädesvis inom 24/7-verksamhet.
Kunskap om Karolinska universitetssjukhusets organisation och verksamhet.
Uppdraget
I rollen som Medicinsk sekreterare/administrativ koordinator arbetar du vårdnära med sektionscheferna på Smärtenheten och Barnoperation. I ditt uppdrag ingår bland annat sedvanliga administrativa uppgifter såsom remiss- och kassahantering, behörighetshantering i olika IT-system, resebokningar och andra administrativa arbetsuppgifter utifrån verksamhetens behov.
Det kan bland annat omfatta detta;
- Protokollföring och diariehantering.
- Administration av verksamhetshandboken (PM).
- Administration och utformning av vår interna hemsida.
- Mötes- och lokalbokningar.
- Svara i Smärtenhetens mottagningstelefon.
Vad kan Vårdkompetens erbjuda dig?
Vi som arbetar med att hitta ert nästa bemanningsuppdrag har tidigare erfarenhet av att arbeta som bemanningssjuksköterskor vilket vi anser vara viktigt och värdefullt. Utöver det kan vi erbjuda:
Välbetalda bemanningsuppdrag där du får betalt för din kompetens.
Önskeschema på flertalet bemanningsuppdrag
Avsättning till tjänstepension