OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi bygger en god hälsa och en bra livsmiljö i Västerbotten - vill du vara med och göra skillnad? Vårt huvuduppdrag är hälso- och sjukvård, tandvård, habilitering, rehabilitering och folkhälsoarbete. Landstinget ansvarar också för den högspecialiserade sjukvården inom norra sjukvårdsregionen samt för forskning, utbildning och utveckling. "Ständigt bättre – Patienten alltid först!" är vår värdegrund och kompass när vi dagligen arbetar för en rättvis välfärd.
Marihems Hälsocentral
Mariehems Hälsocentral har ett upptagningsområde bestående av en blandad befolkning. Vi erbjuder ett stimulerande arbete vid en välbemannad hälsocentral med en öppen atmosfär och kompetent personal. Utvecklings- och förbättringsarbete är viktiga processer som engagerar och stimulerar oss på arbetsplatsen. Vi arbetar med ständigt förbättrad arbetsmiljö såväl ergonomiskt som psykosocialt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
ARBETSUPPGIFTER
Sedvanliga medicinsksekreteraruppgifter och receptionsarbete. Vi arbetar med att ständigt förbättra våra patientflöden och sekreterarna på hälsocentralen har en viktig roll i vårdteamen som administratörer med service mot patienter och övriga yrkesgrupper.
KVALIFIKATIONER
Läkarsekreterarutbildning är ett krav och har du erfarenhet av läkarsekreteraruppgifter ser vi det som meriterande. Som person är du positiv, serviceinriktad och ansvarstagande. Du är bra på att ta egna initiativ och är flexibel i ditt arbete. Att arbeta självständigt såväl som i team är viktigt för att du ska trivas. Du uppskattar värdet av ett gott samarbete och bidrar själv till detta. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen (PUL).
Kontaktpersoner på detta företaget
Lena Wlodarczyk
090-785 83 01
Ingrid Björkudd
090-785 8302
Verksamhetschef Lena Wlodarczyk
090-785 83 01
Psykolog Sinella Keskiniva
SACO Margareta Jonsson
072-742 24 05
Socionom/Kurator Anita Malmefjäll
VLF Ronald Lodnert
090-785 83 41
LSR Anette Persson
090 - 785 83 35
Verksamhetschef Sinella Keskiniva
090-785 83 01
Vision Ingrid Björkudd
090-785 8302