OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till nationell högspecialiserad vård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. Hos oss är det viktigt med digital kompetens och att alla bidrar till den digitala utvecklingen. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har – Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.
Vill du ha ett omväxlande och roligt arbete där du ges möjlighet att bidra till utveckling av verksamheten? Då ska du söka dig till oss!
Arbetsuppgifter
Vi nu en söker medicinsk sekreterare/samordnare till vår Administrativa enhet till Öron-, näs - och halssjukvård.
Bland annat ingår följande arbetsuppgifter:
Du arbetar i en bokningsenhet där dina främsta arbetsuppgifter är att arbeta i TeleQ med av och ombokningar av besökstider, 1177 vårdguiden, Sälma-remissfördelning, väntelistekontroll och boka in patienter till Öron-, näs och halssjukvårdens mottagningar. Vi ser också att du tycker det är spännande att arbeta med digitalisering och är intresserad av att utveckla vår klinik med nytänk gällande tekniska lösningar och nya arbetssätt som underlättar för alla yrkeskategorier på vår klinik.
Som anställd här har du möjlighet till inflytande och flexibilitet kring ditt schema och dina arbetstider, något som vi tycker är viktigt för att få nöjda medarbetare och en fungerande verksamhet.
Om dig
Du som söker ska ha läst vårddokumentationsutbildning och vi ser att du har goda kunskaper i svenska språket. Har du god IT-vana och erfarenhet av journalsystem Melior och Elvis är det meriterande.
Vi värdesätter att du kan arbeta självständigt men också att du har förmåga att arbeta i grupp/team. För att trivas i denna tjänst ska du gilla ett serviceinriktat arbete med skiftande arbetstempo. Du ska vara självgående, har lätt för att ta initiativ och är bra på att strukturera och göra prioriteringar i ditt arbete. Hos oss är det viktigt att du har god samarbetsförmåga, gott bemötande, noggrannhet och positivt tänkande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Intervjuer sker löpande under ansökningstiden.
Välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Vill du veta mer om VGR kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion
Ansökan
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Ewa Carlsson
031-343 57 68
Enhetschef Ewa Carlsson
031-343 57 68
Enhetschef Eva Stals
031-342 70 03
Vision Tuija Fabernäs
031-342 33 00
Enhetschef, Ylva Laurenius
031-342 80 80
Vårdenhetschef Nina Bernhard
031-342 82 75
Enhetschef, Elisabeth Luts
0700-82 49 99
Enhetschef, Gunvor Fundell
070-082 28 05
Enhetschef Adm. enheten, Annika Schönefeld
031-343 23 53
Enhetschef Psykosvård i Väster, Mari Borre
073-849 16 66