OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aleris är ett av Skandinaviens ledande privata vårdföretag. Verksamheten omfattar sjukvård och diagnostik i Sverige, Norge och Danmark. Aleris erbjuder tjänster av hög kvalitet till den offentliga vården, till försäkringsbolag och till patienter som själva betalar för sin sjukvård.
Aleris affärsidé är att ge möjlighet till ett bättre och friskare liv och bidra till ökad samhällsnytta genom innovativa lösningar. Hög kvalitet på våra tjänster är en förutsättning för vår verksamhet.
Efter sammanslagningen med Proliva har Aleriskoncernen i Skandinavien 5 400 medarbetare och omsätter 7 miljarder SEK.
Aleris ägs av Triton.
På Aleris känner vi ett stort engagemang för det samhälle vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt. Du också?
Om arbetet och din utveckling
Ditt arbete kommer att vara omväxlande. Förutom sedvanliga sekreteraruppgifter med journalskrivning i MedSpeech kommer du att arbeta i vår reception, ta hand om bokningar och vara ansiktet utåt när kunden kommer till oss. Vi erbjuder dig en arbetsplats som uppmuntrar till nytänkande och initiativrikedom för att utveckla verksamheten vidare. Du har två medicinska sekreterare som dina närmaste kollegor.
Om dig vi söker
Vi söker dig som håller en hög professionell nivå i din yrkesutövning. Arbetet präglas av variation, det är viktigt med initiativförmåga och att du kan planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Kan du dessutom hålla flera bollar i luften och är stresstålig samtidigt som du ger en god service och ett gott bemötande?
Vi tror också att du trivs bra med många dagliga sociala kontakter och har lätt för att samarbeta. Till sist ser vi gärna att du har några års erfarenhet som medicinsk sekreterare. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet för arbetet.
Våra värderingar
• Omtänksamhet – Vi bemöter alla med respekt och värdighet
• Professionella – Vi gör saker på rätt sätt
• Engagerade- Vi har stort engagemang och gör gärna det lilla extra
• Nytänkande – Nyfikenhet och att hitta smarta lösningar för att ständigt förbättras
Förutom ovanstående beskrivning av våra värderingar präglas vår arbetsplats av korta beslutsvägar, smarta lösningar, samarbete, långsiktighet och kvalitet med kunden i centrum.
Bakgrund
• Adekvat utbildning (godkänd utbildning i Hälso- och sjukvårdsadministration alternativt motsvarande godkänd utbildning till medicinsk sekreterare)
• Tidigare erfarenhet som medicinsk sekreterare är meriterande
Övrigt
• Anställningsform: Tillsvidareanställning, heltid
• Tillträde: Enligt överenskommelse
• Individuell lönesättning
• Kollektivavtal finns
Ansökan och kontakt
Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du enklast genom att fylla i dina uppgifter till vårat rekryteringsverktyg enligt nedan. Sista ansökningsdag är 2020-11-30 men i och med att vi löpande gör urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Affärsområdeschef och tf. verksamhetschef Kristina Runius, telefon: 0703 151 151
Hoppas att vi hörs!
–--------------------------------------------------------
I denna rekrytering har vi gjort ett aktivt val av annonsering och rekryteringsstöd och undanber oss vänligt men bestämt kontakt från rekryterings- eller annonseringsbolag.