OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett jobb där du får arbeta självständigt, flexibelt och gillar utmaningar, då är du välkommen till oss!
I jobbet ingår att arbeta som medicinsk sekreterare på Område AnOpIVA på ca 50%, resterande tid stödjer du divisionschefen samt operationscontroller med det administrativa arbetet inom Division kirurgi. Anställningen är formellt placerad inom område AnOpIVA.
Division Kirurgi är en av tre nybildade divisioner inom Region Jämtland Härjedalen. Divisionen består av kirurgi, ortopedi, kvinnnosjukvård, öron/ögon och AnOpIVA. Divisionen är nybildad och vi håller på att forma våra samarbetsformer.
Område AnOpIVA har ca 220 medarbetare och bedriver operationssjukvård, intensivvård och prehospital vård i regionens sjukvårdshelikopter. Området är akut- och serviceorienterat och samarbetar i vårdkedjorna med stora delar av sjukvården.
ARBETSUPPGIFTER
På ungefär 50% arbetar du som chefsstöd inom Division Kirurgi, främst till divisionschef. Du ansvarar för att de administrativa uppgifterna inom divisionen organiseras på ett smidigt och professionellt sätt. Du hanterar de uppgifter som divisionschefens har behov av såsom samordning, bokningar, minnesanteckningar och personaladministrativa uppgifter
Resterande tid arbetar du med administration och skrivuppdrag på AnOpIVA. Vårt område har relativt lite traditionellt skrivjobb. Istället kommer du att ha en koordinerande funktion avseende remisshantering, bokning av patienter och opprogram samt arbeta med våra kvalitetsregister och fakturahantering.
KVALIFIKATIONER
Läkarsekreterarutbildning/ medicinsk sekreterare/vårdadministratör. Erfarenhet av yrket samt av COSMIC och DRG är meriterande, liksom god kunskap och erfarenhet av att jobba i Office-paketet. Meriterande är erfarenhet och eller utbildning till chefssekreterare.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet som god samarbetsförmåga och integritet. Du ska kunna organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du ska ha en vara ansvarstagande, serviceinriktad och ha förmåga till helhetssyn. Det är viktigt att du kan arbeta utefter regionens värdegrund - välkomnande, handlingskraftig och pålitlig.
ÖVRIGT
Vi ser gärna att du inkommer med din ansökan så snart som möjligt, då intervjuer påbörjas och genomförs löpande under ansökningstiden.
Under förutsättning att kompetenskrav är uppfyllda ges företräde vid behov av omplacering samt till tillsvidareanställda inom Region Jämtland Härjedalen och företrädesberättigade enligt LAS.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Jämtland Härjedalen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller i pappersformat.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Elisabeth Ågren
063-15 31 74
Enhetschef Carina Bouvin
063-15 31 73
Områdeschef Anita Secher
063-15 54 51
Enhetschef Akutmottagningen Christina Larsson
063-15 45 33
Enhetschef Pia Iwars
063-154838
Enhetschef Britt-Marie Stolth
063-15 30 26
Enhetschef Helena Ivansson
063-15 30 23
Enhetschef Lars Salomonsson
063-15 31 72
Enhetschef Christel Nord
Enhetschef akutmottagningen Christine Jonsson
063-153838