OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kollega ska gå i pension och nu söker vi en ny medarbetare till vårt härlig gäng!
Krokoms Hälsocentral erbjuder ett intressant, ansvarsfullt samt omväxlande arbete där du kommer att arbeta i team tillsammans med 4 medicinska sekreterare samt 1 receptionist.
ARBETSUPPGIFTER
I arbetet som medicinsk sekreterare ingår journalskrivning, remisshantering, reception samt för verksamheten övrig blandad administration.
I receptionen är du hälsocentralens ansikte utåt och har även ett stort serviceansvar gentemot våra besökare, du ansvarar även för kassahantering.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare, du har god vana av datajournalarbete i Cosmic samt övrigt administrativt arbete inom primärvården.
Du har vana av receptions/kassaarbete, är serviceinriktad, har ett gott bemötande och ser patientkontakt som en berikande del i ditt arbete.
Stor vikt läggs vid personliga egenskaper, samarbetsförmåga, organisationsförmåga samt flexibilitet.
ÖVRIGT
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonsförsäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att höra av dig till oss.
https://regionjh.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Krokom HC Thomas Karlsson
0640-16612
Närvårdsområdeschef Krokom Thomas Karlsson
0640-16612