OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSUPPGIFTER
Roterande arbete mellan tidbokning/telefontid, reception (patientmottagning), arkivarbete, viss medicinsk dokumentation/inskrivning av röntgensvar samt andra administrativa uppgifter.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har läst medicinska sekreterarprogrammet 120 poäng, YH-utbildning 400 poäng eller 1-årig eftergymnasial vårddokumentationsutbildning.
Vana från röntgenavdelning är meriterande.
Vi söker dig som är noggrann, samarbetsvillig, flexibel och självgående. Samtidigt är det viktigt att du har stor social kompetens, är lyhörd, initiativrik samt serviceinriktad i ditt bemötande gentemot patienter och medarbetare. Du har goda kunskaper i medicinsk terminologi samt datavana. Heltid är ett krav.
ÖVRIGT
Landstinget Dalarna verkar för en drogfri arbetsmiljö och tillämpar därför bland annat obligatorisk drogtest vid nyanställning av personal.
När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringsystem för att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan. Av administrativa skäl kan vi tyvärr inte ta emot ansökningar via mail.
Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
IngaLill Hansson
023-49 08 31
Elisabeth Lindholm / Christina Andersson
023-49 21 55
Catarina Cekal
0226-49 61 47
Anita Nordström
023-49 14 38
Avdelningschef Britta Loré
023-492137
Vårdförbundet Camilla Norling
023-492412
Naturvetarna Catarina Cekal
0226-496147
Naturvetarna Catarina Cekal
0226-49 61 47
Vårdförbundet Elisabet Lindholm
023-492 155
Avdelningschef Ulrika Fjelling
0243-497115