OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Landstinget Gävleborg erbjuder dig ett meningsfullt arbete i en god arbetsmiljö. Här finns goda utvecklings- och karriärmöjligheter och en bra miljö att leva och bo i. Hos oss får du utveckla dina kunskaper i en dynamisk verksamhet med generösa personalförmåner.
Hälso- och sjukvården är indelad i fyra länsövergripande divisioner som omfattar större delen av vår verksamhet. Utbildning på våra folkhögskolor, kultur och kommunikationer är andra viktiga delar, liksom folktandvården som drivs som ett landstingsägt bolag.
Vi bygger för framtiden och satsar mer än en miljard kronor i nya och bättre lokaler de kommande åren. Till exempel står Sveriges modernaste operationshus klart i Gävle under 2014, och i Hudiksvall bygger vi om för bland annat dialysverksamhet och medicinsk dagvård.
Sekreterare Medicin Hudiksvall ingår i Division Medicin-Psykiatri som har cirka 1500 medarbetare inom fem verksamhetsområden där internmedicin, kardiologi, specialmedicin, vuxenpsykiatri och barn- och ungdomspsykiatri ingår.
Med cirka 6500 anställda är Landstinget Gävleborg en av länets största arbetsgivare och en viktig aktör för utvecklingen av ett livskraftigt Gävleborg. Välkommen till oss!
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifterna består av vårddokumentation, samt registrering i vårdsystem och i övrigt förekommande läkarsekreteraruppgifter. Kvalitetsarbete med bevakning att registrering sker i våra olika system.
KVALIFIKATIONER
Utbildad Medicinsk sekreterare/läkarsekreterare. Arbetet kräver god förmåga till självständigt arbete, hög flexibilitet och serviceanda. Stor vikt läggs vid samarbetsförmåga och personlig lämplighet. Kunskap i Landstingets vårdsystem är meriterande.
ÖVRIGT
Landstinget Gävleborg använder sig av e-rekrytering.
Uppgifterna sparas enligt personuppgiftslagen (PUL) och du behöver inte fylla i dem igen om du ska söka ett jobb hos oss vid ett senare tillfälle. Däremot kan du enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill.
Alla dina ansökningar sparas under din egen inloggning på www.offentligajobb.se där du även når ditt CV. Givetvis är det bara behörig personal som kan komma åt dina uppgifter.
Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Lundström Frisk, Vårdenhetschef
0650-92357, 073-0542859
Anna Bergström, Vårdförbundet
072-560 16 74
Marie Bergsten, Vårdenhetschef
070-579 28 40, 0650-928 40
Anette Tjernberg-Nordlund, FSA
026-15 49 94
Ulrika Månsson,FSA
026-15 35 82
Susanna Björklund,Tf Verksamhetschef
026-15 48 36
Gunnar Gustafsson,MLL
026-15 43 66
Helena Persson,Vårdenhetschef
026-15 01 41
Per -Erik Gustafsson,GHLF
026-15 43 69
Linda Reit,Vårdenhetschef
0650-29 304