OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vision är ett modernt och växande fackförbund i ständig förändring. Visions medlemmar leder, utvecklar och administrerar välfärden och jobbar i kommuner, regioner, privata företag eller kyrkan. Våra 200 000 medlemmar finns över hela landet och inom tusentals olika yrken och bildar tillsammans ett värdefullt nätverk. Vi är en feministisk organisation, partipolitiskt obundna och ingår i TCO
Medlemsadministratör till medlemsenheten i Stockholm
Söker du en arbetsplats där sammanhållningen är viktig, där man stöttar och hjälper varandra och där det även är viktigt att ha roligt på jobbet? Då ska du komma till oss! Nu söker vi en positiv och serviceinriktad kollega till oss på medlemsenheten.
Medlemsenheten består av 18 personer som sitter i nyrenoverade lokaler på Kungsgatan. Tillsammans ansvarar vi för avisering och betalning av Visions medlemsavgifter samt att uppdatera Visions medlemssystem. Det kan till exempel innebära att registrera medlemskap, uppdatera personuppgifter och information om fackliga avdelningar men också svara på frågor både från medlemmar och förtroendevalda. Vår kontakt med medlemmar och förtroendevalda sker idag framförallt via telefon och mail.
Din profil
Du är en god kommunikatör som trivs i mötet med människor. Det är av stor vikt att du gillar att hjälpa medlemmar via telefon och vi tror att du har tidigare erfarenhet av till exempel kundservice, medlemsservice eller försäljning via telefon.
Ett annat viktigt redskap du kommer använda dagligen är vårt medlemssystem Carma som är ett CRM-system baserat på Microsoft Dynamics MMS, erfarenhet av att ha arbetat i CRM är därför ett krav. Vision befinner sig i ständig förändring och utveckling och vi lägger stort fokus på bland annat digitalisering och automatisering, det är meriterande om du har ett intresse för teknik och vi ser gärna att du tycker att det är roligt och positivt med förändring.
På medlemsenheten arbetar vi i team och hjälps åt när det behövs. Det är därför viktigt att du trivs i samarbetet med andra människor, men också viktigt att du klarar självständigt och ibland repetitivt arbete med stort eget ansvar.
Nästan alla andra funktioner i Vision är beroende av att vi på vår enhet ser till att systemet är uppdaterat och att våra rutiner fungerar. Vi tror därför att du är strukturerad, noggrann och ansvarsfull och dessutom gillar både människor och siffror.
På Vision eftersträvar vi mångfald ur alla aspekter.
Anställningen avser heltid och är en tidsbegränsad anställning på 1,5 år med tillträde så snart som möjligt.
Du är välkommen med ditt CV och personliga brev senast den 5 oktober 2021. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.
Du ansöker genom att klicka på knappen ansökan nedan. Vi tar inte emot ansökningar via brev eller mejl.
Kontaktpersoner på detta företaget
AffiKölevik, Verksamhetschef
070-556 44 06
JoakimUnnerbäck, Personalrepresentant
0771-44 00 00
StefanBjörk, Central samordnare
076-1271677
JeanetteForss, Verksamhetschef
070-313 56 61
AndersLenell, Personalrepresentant
060-13 56 73
LindaHjelm, Personalrepresentant
060-13 56 72
Stefan Björk,
076-1271677
KristinaKällgren, Central samordnare
076-776 13 13
UlfSjöberg, Verksamhetschef
0771-44 00 00
CarinaWilén, Personalrepresentant
0771-44 00 00